![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik kom in ieder geval mee met de Oneliner, maar enkel om aan te moedigen en om eens wa gezichten te zien van al da volk hier!
C u there! Barry |
|
||||
|
||||
Mjah, voor te rijden heeft em een beetje schrik...
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
En "foertje" mag ik vragen me de volgende keer Pascal te noemen. THX C U |
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn.
|
|
||||
|
||||
Bedankt PASCAL (Goe zo ???) en Werner
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ocharme, airco. Vergeten...........
We zullen jou en PIKA zaterdag extra verwennen om het goed te maken. Jullie mogen de karts in gang duwen OK? O ja, Oneliner zal seffens de lijst met deelnemers posten. Ik kan nl geen xls opladen ( goe forum airco !! ![]() |
|
||||
|
||||
Welja, hier issie dan sé
![]() Foutjes melden bij Fordje ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
not allowed door virus-verwegingen .xls .doc .vbs .exe .... kunnen allemaal heel eenvoudig misbruikt worden door virussen, die al dan niet kwaadwillig gepost worden ... Ok, theorethisch zou je de virussen nog in een zip-file kunnen steken, maar ja, je moet de grens ergens trekken he ... Het staat er trouwens heel duidelijk bij he Quote:
|
||||
|
||||
Oeioei, verander Pascal zijne naam dan ook maar rap op dat tabelleke, voor hij het gezien heeft
![]() |
|
||||
|
||||
Vwalla, in orde nu normaal
![]()
|
||||
|
||||
EDIT knop gebruiken en nieuw attachment uploaden, dan hoef je er niet altijd een nieuwe post voor te doen.
airco
|
||||
|
||||
Quote:
Barry |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Da wordt zaterdag een hele discussie ![]() ![]() Oneliner, wrijf je beentjes maar al in !! |
|
||||
|
||||
Muhahaha, gene stress, ik ben na 10 jaar karate wel wa meer gewoon dan wanna-be voetbal hooligans zenne (grapje hé beemer)
|
|