![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik zal er niet bijzijn morgen. Krijg onmogelijk mijn agenda gewrongen om het te doen lukken. Zag het anders wel zitten, want er staan enkele leuke "gevallen" op het programma waar ik graag mee wat assistentie bij verleend had.
Volgende keer beter en veel plezier aan iedereen. Ik zal in gedachte bij jullie zijn. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ga toch moeten afzeggen. Ben net wakker na een barslechte nacht: amper geslapen en vooral veel boven de wc-pot gehangen en erop gezeten. Waarschijnlijk een laatste stuiptrekking van buikgriep... Ik neem liever geen risico want ik vermoed dat ik nog heel de dag geregeld in dat kleine kamertje te vinden zal zijn...
Anyway, uitstel is geen afstel hoor... Ik probeer toch de Peugeot met Roeland mee te geven... Zodat dit toch al in orde is...
|
||||
|
||||
Zal er ook bij zijn vanavond, tot straks
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik zal er vanavond ook zijn. Naar goede gewoonte schitterend op tijd...
Big attack: als je samen wil rijden, laat maar weten: 0473950235 Petter: Ga die Audi uit de kelder halen en meenemen TVD: Als Patrick je die 2000 conversie van de Impreza 99 al bezorgde, koop ik alvast eentje af. Stoppen met zeveren, anders heb ik straks niks meer te vertellen. Tot daar |
|
||||
|
||||
Vertrek om 06.00 uur op de parking van de Kluis; we pikken Doc op in Maasmechelen om 06.30 uur, en we rijden via Venlo.
Quote:
Dominique heeft verslag uitgebracht; een volgende keer zal De Paddock Modelbouw een officiële deelname "logistiek" ondersteunen met tafellakens, enz... (concrete afspraken zullen later gemaakt worden). De probleemgevallen worden op tafel gelegd. Last edited by Sennake; 17-04-2009 at 20:52. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
'Op afstand de vergadering volgend...' ![]() |
|
||||
|
||||
de pics
deel 1
|
|
||||
|
||||
deel 2
|
|
||||
|
||||
en deel 3
|
|
||||
|
||||
Spijtig dak er niet kon zijn... Maar zoals ik eerder zei: uitstel is geen afstel...
Dank je Roeland voor het bezorgen van het pakket. Hebben ze er de buit eerlijk verdeeld? ![]() Super om lezen dat Bissegem zal opgenomen worden in de officiële tentoonstellingen !! Ikke happy !!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Geen probleem, ik hou ook mijn woord, is beroepsmisvorming...
![]() Van mij kun je zeker zijn !! Een kleine bijdrage voor de vooruitgang die ik geboekt heb... ;-)
|
|