![]() |
|
|
||||
|
||||
Bwa racen om positie...
![]() Dat is juist het punt waaruit ik vind dat het wat overdreven was van Piquet. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
En dat het een taktiek is, is waar. Ik zij toch ook al dat het in DTM verboden was onder zulke omstandigheden te hinderen, oké in de formule 1 kan je zoiets niet toepassen. En dat zou ik ook niet willen. Een ding is ondertussen duidelijk, jullie blijven bij jullie mening, ik bij de mijne. Ik begrijp jullie redenering volledig, en kan er zelf ook grotendeels inkomen, maar als je als rijder van je zelf weet dat je toch moet binnekomen, en je eigelijk niet met een snellere rijder achter je in gevecht bent voor een echte plaats. Waarom dan als rijder zo veel tijd verliezen door race lijnen te rijden. Voor te laten zien dat je een snellere rijder een paar ronden achter je kan houden ? En welke betekenis hebben die paar ronden dan uiteindelijk als jij 10de finnished en de andere rijder als 5de. Enfin ik denk dat we met zen alle nog kunnen door blijven gaan tot het einde van het seizoen, dus laten we het hierbij laten ![]() En op naar de volgende GP te hopen dat er dan nieuw discussie matriaal door de rijders wordt gereden. ![]() Last edited by smiley; 28-04-2009 at 22:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() Quote:
![]() We gaan proberen uit iedere race een feitje te lichten om nog eens flink te posten... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Geen idee wat een C-licentie is - is dat een nieuw model Citroën..., maar het woordje "geslaagd" aan het begin, kan ik wel waarderen.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
als de andere er nog 2 moet maken, is dat voor positie