De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 01-08-2009, 23:42
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Neo-242 View Post
2. Misschien zijn er mensen die tijd hebben voor privé-fotokes te maken tijdens het uitvoeren van hun betaalde job, maar daar behoor ik alleszins niet toe.

moeten die agenten dan misschien wat relletjes gaan uitlokken zodat ze iets te doen hebben waar ze voor betaald worden? (ah, ja, want brave burgers op hun fouten wijzen mag ook al niet)
Old 02-08-2009, 11:53
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Jakke.be View Post
Stel, je bent op weg voor je werk, je hebt om één of andere reden een kodak bij en daar rijdt toch wel één of andere beroemdheid met een Bugatti Veyron voorbij zeker. Foto nemen of niet? Ja, foto nemen.
En ondertussen zal je wel weten wat ik doe als beroep. En uw eerste puntje, heb jij dan misschien de briefing meegemaakt (die de pollis zelf vorig jaar niet heeft gekregen)? Misschien moesten ze wel voor de draad staan... Dat weet je niet. Kritiek is rap geuit, let er mee op... Het is precies dat je omdat je een flik bent dat je geen mens (of autoliefhebber) mag zijn.
Let op ik heb niets tegen onze vrienden van de arm der wet,maar hoort een canon dan tot de uitrusting van een agent in dienst.
Ik denk ook aan wat er allemaal kan verkeerd lopen bij fotograferende agenten,vraag maar eens aan Wilfried Nelissen!
Reply With Quote
Old 02-08-2009, 12:46
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
moeten die agenten dan misschien wat relletjes gaan uitlokken zodat ze iets te doen hebben waar ze voor betaald worden? (ah, ja, want brave burgers op hun fouten wijzen mag ook al niet)
Waar slaat deze post op?
Ik heb toch nergens gezegd dat politie burgers niet op hun fouten mag wijzen. Integendeel. De arm der wet is er om toe te zien dat de wet wordt toegepast.
Reply With Quote
Old 02-08-2009, 22:38
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Misschien zijn er mensen die tijd hebben voor privé-fotokes te maken tijdens het uitvoeren van hun betaalde job
daar slaat die post op. als alles normaal verloopt, heeft de politie inderdaad tijd om foto'kes te maken, ze kunnen niet voor werk gaan zorgen he. tenzij ze random checks gaan doen op vanalles en nog wa, maar dat zal dan weer minder geapprecieerd worden

Last edited by marcel; 02-08-2009 at 22:39.
Reply With Quote
Old 02-08-2009, 23:18
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Awel merci, wat een redenering
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules