|
|
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Porsche 935 Jägermeister - DRM Zolder 1977 - Manfred Schurti - Tamiya - 1/20
Hier is hij dan, de Porsche waarmee Schurti in 1977 de "Bergische Löwe" manche van de DRM won.
Zoals aangegeven in de WIP-thread, heb ik het model na voltooiing nog even onderworpen aan een lichte weathering, die ervoor zorgt dat de onderzijde gelijkmatig verweerd is, en dat er ook aan de zijkanten van de body wat race-sporen te zien zijn. Eerst wat algemene overzichtsfoto's: |
|
||||
|
||||
Vervolgens enkele close-up's:
Enjoy!! Commentaar en/of vragen mogen natuurlijk altijd gesteld worden |
|
||||
|
||||
Ziet er weer goed uit Guy! Het enige wat ik zo snel er op aan te merken heb is dat ik een "lelijk" randje zie boven de voorruit... of is dat gezichtsbedrog? En ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de manier waarop je de weathering op de onderzijde hebt aangebracht?
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is snel en eenvoudig uitgelegd: gewoon met de airbrush met matzwart in. Hier en daar wat streepjes trekken, en waar wat meer weathering nodig is een beetje intensiever zwart spuiten. Aan de zijkanten zeker niet overdrijven, want ik wou het subtiel houden. Daarna nog wat highlighten met weathering masters zilver en wit, en hier en daar zelfs een beetje roetkleur ("soot")... Last edited by Sennake; 16-08-2009 at 23:14. |
|
||||
|
||||
Dit is alsnog een mooi model geworden, zeker als men weet dat hij bijna op het modelautokerkhof had gelegen.
|
||||
|
||||
Mooi model!
Ik heb er alleen een beetje moeite mee dat hij staat te blinken als een diamant en dan toch geweatherd is. Vooral vooraan op de bumper valt het op. Ongelofelijk hoe hoog die auto ligt, maar het is de realiteit. Van een laag zwaartepunt had men toen nog niet gehoord. Op de build zelf is niets aan te merken. Op naar de volgende.
|
||||
|
||||
prachtig gewoon, zeer mooi gebouwd, en een zeer mooi model.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar misschien zet ik er nog wel wat racesporen op van voor, wie weet... |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Voor het overige, zeeer leuk model dat perfect in een dioramaatje zou thuishoren. Stukje piste, curbstone, vangrail, hekje, gras. voor het redden van een verloren gewaande kit! Last edited by Guido; 17-08-2009 at 15:49. |
|
||||
|
||||
Misschien heb ik erover gelezen, maar is het normaal dat in die linkse luchthapper geen gaas moet worden aangebracht, zoals bij zijn collega aan de rechterkant?
|
||||
|
||||
Quote:
Hier zie je de rechtse zijde mét gaas: Hier de linkse zijde, zonder gaas: |
|
||||
|
||||
En voor de liefhebbers, Minichamps brengt deze wagen uit als die-cast op 1/43. De propere versie wel te verstaan.
www.minichamps.de/
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 29-08-2009 at 21:59. |
|
||||
|
||||
Goh, vind dit een knap staaltje werk, zenne. Wat een oog voor detail.
Prachtig. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|