![]() |
|
|
|||
|
|||
Johny,als we ooit een nieuwe voorzitter nodig hebben,dan zullen we aan je denken.
Last edited by Guest; 14-10-2009 at 23:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom, we hebben toch ne goeie voorzitter, of niet soms.
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Sennake; 15-10-2009 at 13:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Apropos: ik kom ook af. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
![]() Voor de goede verstaander, ik zal er ook bij zijn. |
|
||||
|
||||
Wakker worden? Wie spreekt er van moeten wakker worden? Alive and kicking, ja.
Heel de boel heb ik hier al doorgelezen, wees daar maar zeker van, inclusief het stuk waar ik onder mijn rapen wordt geschoten ![]() Maar allee, zie maar dat ge allemaal op post zijt, en rap! ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks !! Zo geraak ik er wel. Met routenet niet want vond het adres nie meteen... Ma don't worry, probeer op tijd te zijn...
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
En anders geef je gewoon een seintje. Wachten Nismo en ikke je op aan de afrit.
|
||||
|
||||
Hallo,
ik moet passen deze keer. Gr. Joka-1 |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Quote:
- Kalender 2009, alle evenementen hebben we nog niet gehad, buiten Nieuwegein zijn er nog enkele... - De Paddock Modelbouw evenement: wie, wat, hoe, waar, ja, neen, enz. - Demo?? of kan iedereen al alles ondertussen? ![]() - Bespreken van meegebrachte modellen zoals daar zijn: Mégane Bumper, Honda S-MX chassis en interieur, ..., ..., ... En nu dat we toch onder duiven aan het schieten zijn... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
D De agenda staat dus nu tsjokvol, dus iedereen op tijd!!
![]() Op mij hoef je allesins niet te wachten, kan zijn dat ik een beetje later ben |
|
||||
|
||||
Ik ben inmiddels ook een beetje bijgekomen van Ried en zal er straks ook zijn
![]()
|
||||
|
||||
... houd ik u aan ...
![]()