![]() |
|
|
|||
|
|||
En zoveel vuur !!!
![]() Mooie ontwerpen. (heb jij trouwens iets met sigaretten?) Wat de Mercedes betreft...... ![]() Tja de decals van studio 27 zijn TOP. Al ben ik ook tevreden over het laatste nieuwe van scale-motorsport. (die doorzichtige print ,dewelke gebruikt op de stoel van de 2cv crosser) Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Mooi gebouwd.
Maar ik vind de structuur van het stuur en de zetel eigenlijk VEEL te grof. Als je het stuur zo ziet doet mij dat denken aan de pelsjes die ze er vroeger ronddeden. Voor de rest perfect. ![]() Mvg, Walter. |
|
|||
|
|||
Beste Walter,
Dat de structuur véél te grof is......is uw mening. Gelieve toch even het volgende te overwegen. Een foto geeft meestal een vertekend beeld. (maar is wél een scherprechter) Het stuur of de zetel worden hier 2,3 of 5 maal uitvergroot! De structuur bijgevolg ook. Dit heeft de bouwer misschien wel met opzet gedaan! Hoe bedoel je? hoor ik je denken. ![]() Héél eenvoudig achter het "clear plastiek" van de ruiten MOET je sommige dingen wel uitvergroten willen ze op schaal overkomen. Ik heb het reeds meermaals aangehaald op het forum. Een schaalmodel en de realiteit komen niet altijd overeen. Soms heb je truukjes nodig om de realiteit te benaderen. (waar dit er één van is) Bij deze hoop ik dat de uitleg te verstaan is en het is zéker niet de bedoeling Guy te verdedigen want dat kan hij zelf beter dan wie ook. Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Plakt hij heel de binnenkant vol carbon, vergeet hij toch de achterspoiler niet zeker.
![]()
|
||||
|
||||
Super
Guy
waanzinnig mooi gebouwd ! gr Gérard |
|
||||
|
||||