![]() |
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
eu? een gravin in u? Tja, met een voorbinddildo zou dat moeten lukken.
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Als 'DePaddock weersvoorspelling' klopt, dan ben ik er ook bij.
|
|
||||
|
||||
Tussen al dat gegraaf met gravinnen in, wil ik toch even een vraagje stellen: Is er al nieuws van de clubkledij?
|
|||
|
|||
40 % kans da'k afkom....
Ben voor de moment mee "vanallesennogwa" bezig behalve met modelbouw... ![]() Het ammusement gasten !!! Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Ook ik zal er vrijdagavond bij zijn.
|
||||
|
||||
Indien het weer het toelaat, zal ik er ook zijn.
Mischien wel iets later dan anders |
|
|||
|
|||
現在の ....
![]()
|
||||
|
||||
Lijst bijgewerkt alsook Clubkledij als agendapunt toegevoegd.
|
|
||||
|
||||
Vermits (voor zover ik diagonaal heb gelezen) nog niemand een suggestie heeft gedaan over een demo, wil ik er ééntje opgooien: solderen van messing/geel koper/ZAMAC/...
Ik ben bereid om mijn soldeerstation en benodigdheden mee te brengen. Ik zit met een aantal vragen, en ik hoop dat er enkele mensen zijn die mij verder kunnen helpen?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik kom ook. Kan ik eens enkele mannen hier ontmoeten. Zal de BMW meebrengen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb er geen, wil dit al lang leren, en zal dus een zeer oplettende leerling zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik ook. Heb nog wat MFH kits met veel witmetaal liggen waarbij ik er over denk om die te solderen.
|
||||
|
||||
Deze meeting zou het wel kunnen lukken om op een deftig uur in Zolder te geraken, dus ik kom langs. En hierbij mijn (wat latere...) nieuwjaarswensen voor een plezierig, creatief, stofvrij, gedetailleerd plek- en lakjaar 20+10. Met schone momenten langs diverse circuits, startbanen of op kp's!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|