|
|
||||
|
||||
Ge moet nu niet iedereen over dezelfde kam scheren, hé vriendje.
|
|||
|
|||
Damn....
Sta met de late... Sorry geen meeting voor ikke deze maand :-( Grtz, G |
|
||||
|
||||
12 namen en 1 agenda item heb ik toegevoegd.
|
|
||||
|
||||
Je mag er een 13de naam aan toevoegen, Nismo Jr komt ook mee.
|
||||
|
||||
Indien we op een fatsoenlijk uur terug zijn van "De Legends",kom ik ook.
|
|
||||
|
||||
Ik moet toch verstek laten gaan... Er is onverwachts nog wat tussengekomen en zou pas om 20 uur kunnen vertrekken... Damn, had ernaar uitgekeken. Maart ga ik toch vastzetten hoor. Twee kleine dingen:
- Het lidgeld ga ik zometeen nog vlug overschrijven (Net gedaan + aanvraag voor zoon Robbe van 6j) - De twee dozen (Koerser en Doc) geraken nu niet ter plaatste. Is afleveren te Jabbeke ook goed? Das de week voor de volgende meeting...
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 19-02-2010 at 18:32. |
|
||||
|
||||
Helaas zeg ik dit keer ook af, de vriendin is gevallen en heeft last van haar heup. Al in ziekenhuis geweest maar ze kan niet zelf lopen en opstaan enzo.
Laat haar nu liever niet alleen...
|
|||
|
|||
ik kom ook eens sorry voor de late reservatie
|
|
||||
|
||||
Bij deze een korte samenvating van een alweer gezellige avond, met de nodige grappen, steken onder water, .... allé swe weten hoe dat gaat
Ondanks een strak samengesteld vergaderingsplan, bleek dat het centrale thema in het begin van de meeting om één of andere reden "46" te zijn. Ook mochten we een aantal nieuwkomers verwelkomen, hopelijk hebben zij zich dan ook geamuseerd. Genoeg gezeverd, onze voorzitter zal hier straks of morgen wel een samenvatting van de vergadering neertypen. Hier komen enkele sfeerbeelden: Zoals gewoonlijk beginnen we met een aantal bezoekers, kwestie van te kunnen bewijzen waar ze de hele avond hebben gezeten. Zelf had onze voorzitter zelfs de moeite genomen om de vergadering van "ondertiteling" te voorzien. Terwiijl de meesten aandachtig luisterden; Waren sommigen een klein beetje afgeleid;
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 20-02-2010 at 23:59. |
|
||||
|
||||
Ook stonden er 2 demo's op het programma, waarvan er eentje door Tim werd gegeven, welliswaar met enkele "scheldwoorden" zoals kwast, ... maarja, het zullen de zenuwen geweest zijn.
Zijne demo ging over het wassen van een modelauto, of nee hoe breng je washes aan. Tim klaar voor zijn demo; Tim in actie met zijn kwast; Na het aanbrengen van zijn wash, onderkant heeft hij nu gedaan, bovenzijde was gedaan, zodat hij niet moest wachten totdat de verf droogwas om verder te doen: Hier demonstreert hij hoe je de overtollige verf verwijderd na opdroging: Links zijn demonstratie-chassis, rechts zijn al eerder gewashed chassis: Tim bedankt voor deze demo, we hebben met zijn allen weer iets bijgeleerd. Ook Guy had een demo voorzien, namelijk het maken van traanplaten, maar helaas zijn hier geen foto's van. Maar toch bedankt.
|
||||
|
||||
Sommigen onder ons hadden ook een aantal modellen meegebracht:
Opendeurdag op 1/24: Een oldtimer in vuur en vlam; Dit zit er onder de gevlamde motorkap; De opgewaardeerde voorspoiler van een Mitshubishi evo?; Opendeurdag op 1/43;
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 21-02-2010 at 00:24. |
|
||||
|
||||
Nog enkele sfeerbeelden.
Zelfs de Clone-Wars waren neergestreken; Alsook hun vrienden van Star-Wars; Nog enkele modellen in aanbouw; Schoon kontje; Eens kijken of het model goed vaststaat;
|
||||
|
||||
En om af te sluiten de laatste sfeerbeelden van mijnentwege.
Plots was het 22u06; Tijd voor een berichtje. Naar wie of van wie, misschien van/naar het afwezige vrouwelijke clublid, wie zal het zeggen; Nee jongens, dit is niet van H. Heyer; Ons centrale thema: Bewijs dat sommigen naar de Legends in Spa waren gaan kijken; Hopelijk zien we die foto's in de desbetreffende thread. Zo mensen, dit was het voor deze maand. Tot 19 Maart '10
|