![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het probleem met de bult op de neus, die ik inderdaad onterecht helemaal weggeschuurd had was een eerste tegenvaller. De velgen, die totaal niet gelijken op die van de Dakar-wagen was de volgende. Maar ik had er nog altijd plezier in en kon zelfs leven met deze 2 onnauwkeurigheden. Tot ik vandaag begon te decallen. Wat is dat toch met die decals tegenwoordig? Om te beginnen zijn alle doorzichtige vlakken helemaal vergeeld, iets wat ik pas zag bij het plaatsen van de decals omdat het draagblad van de decals zelf ook geel is... Maar goed, met nauwkeurig uitsnijden kom je ook weer een heel eind... Om dan vast te stellen dat ook deze decals met geen liters sol soepel te krijgen zijn. Even dacht ik nog dat het aan mijn rode Daco sol kon liggen, tenslotte is die al enkele maanden oud, maar in Jabbeke kocht ik een splinternieuw potje waarmee ik aan de slag ging: resultaat nul komma nul! Ik ben het grondig beu en weiger nog langer met mijn voeten te laten spelen door een onnozel kitje van 3 euro. Ik ben op Ebay gaan kijken en heb Walter zijn raad opgevolgd: ik heb de Norev CItroën CX aangeschaft, die ik waar nodig zal aanpassen om in de Jacky Ickx Collectie bijgezet te kunnen worden. Ik heb deze maand al tijd genoeg verloren met die Heller prul, en soms moet een mens van zijn hart een steen maken en doorzetten... En nu rap in mijn modelbouwkast gedoken om een nieuw project te zoeken dat ik kan opstarten... ![]() |
|
||||
|
||||
GIJ STELT MIJ TELEUR!!!!!!!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ja, ik weet het. Mezelf ook. Misschien moet ik maar ophouden met modelbouwen dan.
|
|
||||
|
||||
Sigarenbandjes? Frituur beginnen? Laat het me op tijd weten he!
![]() ![]() Wat wordt het volgende bouwproject? Ben benieuwd ...
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра! ![]() Last edited by Gulfie; 17-03-2010 at 22:19. |
|
||||
|
||||
Iets waar ik hoop je teleurstelling weer mee goed te maken...
Van zodra er foto's zijn start ik een thread. Of misschien.. toch een tip van de sluier oplichten: ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop dat je de verbeterde Norev van de CX in deze thread dan zal verder zetten? |
|
||||
|
||||
't Is maar een gewoon Provence Moulageke hoor. En dat is best zo, want die kan ik deze maand nog wel af krijgen. Voor een Tamiya etc heb ik meer tijd nodig, dat zal eerder iets voor de maand april zijn (met daarin het paasverlof moet dat wel lukken).
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik heb er echter gene gevonden.
|
||||
|
||||
Met deze maak je het volledig goed !!! Mijn aandacht heb je al zeker! (zoals altijd)
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Alhoewel zonder twijfel ook dat nieuwe project een topper wordt, vertrekkend van een 'gewone' kit ![]()
Current projects : Ferrari 312T4 Tamiya 1/12 (back on the road) Last edited by FeM; 21-03-2010 at 21:28. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|