![]() |
|
|
|||
|
|||
NISMO R34 GT-R Z-tune - Tamiya - 1/24
Goededag allemaal,
Ik ben Jorn en ik ben eigenlijk een beginneling . Ik heb al 3 of 4 modelbouwauto's gemaakt en dat ging redelijk dus ik zou nu graag is proberen voor goed . ik hoop dat ik me kan verwachten aan wat tips en trucs zodat ik nog wat leer ook maarja . Dit is da auto die ik ga bouwen . Een nissan skyline R-34 Z-tune . Hopenlijk kan ik er iets moois van maken . Ik hoop er een lichte tuning car van te maken ![]() Dit zijn al enkele foto's van de carroserie ![]() ![]() ![]() Latere updates volgen Last edited by jorniieboy; 21-04-2010 at 14:34. |
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom hier en veel plezier met deze prachtige bouwdoos. Als Nissan-fan heb ik deze ook nog op mijn to-do-lijstje staan en ondertussen staat hij in de kast te wachten.
Ik zie dat je een aantal naden hebt toegeplamuurd. Waarom als ik vragen mag, want ze moeten juist open blijven.
|
||||
|
||||
Welkom!
Ook ik vraag me af waarom je de meeste naden hebt dichtgeplamuurd? Ik veronderstel dat je er een zeer cleane tuning van wil maken, anders zie ik niet goed in waarom je dat zou doen, maar sommigen moeten natuurlijk wel open blijven. Enfin, als je vragen hebt, dan niet twijfelen. We zijn nooit ver weg. ![]()
|
|||
|
|||
ik heb de naden MOETEN toe plamuren want dit zijn niet de bumpers die er standaard in die doos opzaten
MVG Jorniieboy Last edited by jorniieboy; 18-04-2010 at 21:03. |
|
|||
|
|||
Nieuwe update
De linkse velgen zaten er zo bij en ik heb ze gespoten tot ik de rechtse heb bekomen, En die vind ik persoonlijk de mooiste. ![]() Ik heb ondertussen het chassis en de uitlaat ook gemaakt. Hier is ook natuurlijk een foto van genomen. ![]() ![]() En dit is een foto met de carroserie op ( nog niet gespoten ). ![]() ![]() ![]() Latere updates volgen Last edited by jorniieboy; 18-04-2010 at 21:27. |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien is het beter wat meer informatie mee te geven over je project en welke richting je met dit model wil uitgaan; Tuning, race, .....
|
|||
|
|||
Quote:
MVG Jorniieboy Last edited by jorniieboy; 22-04-2010 at 18:15. |
|
|||
|
|||
een nieuwe update .
het interieur is af (geschilderd en geplakt ) endan nog een beetje het exterieur geschuurd xd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tips zijn welkom . Last edited by jorniieboy; 26-05-2010 at 15:06. |
|
||||
|
||||
De algemene dryfit ziet er al niet slecht uit.
Als je denkt klaar te zijn met het schuren van de buitenkant, dan kan je hem een licht laagje grijze primer geven om alle oneffenheden te vinden. Geloof me, met die grijze primer komt alles wat niet goed tevoorschijn!! Dan weet je direct of je verder kan met spuiten of dat er nog schuurwerk bij komt kijken. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
wat ook goed gaat is wasbenzine maar dan moet je ook zorgen dat hij perfect droog is anders neemt de primer ook niet
![]()
|
|||
|
|||
hoe lang moet ik dat dan in de dreft stoppen ?
|
|
||||
|
||||
Gewoon een paar minuten in wat lauw water met een scheutje dreft. Net alsof je de afwas doet. Daarna afspoelen en eventueel opdrogen met een oude keukenhanddoek, deze laten zo goed als geen stof achter. Of droog blazen met perslucht. (lage druk)
|
|||
|
|||
bedankt voor de tip ik zal dit zeker doen
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|