![]() |
|
|
||||
|
||||
Spuitwerk ziet er goed uit , maar waarom mat als ik vragen mag?
|
||||
|
||||
nieuwe trend, je moet maar eens googlen, vooral bij de "supercars" is de matte lak momenteel HOT.
Heb er op essen motorshow een paar kunnen aanzien en moet zeggen dat dit heel 'krachtig' overkomt Er is een slr compleet in mat zwart gezet, ook beestig ! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Alle onderdelen geschuurd na de grondverf met waterschuurpapier / 1000 Daarna gun metal (spuitbus Tamiya) erover en 2 laagjes Gunze matte vernis ![]() De velgen heb ik met Tamiya TS 29 semi gloss gespoten, daarna ook de matte Gunze erover |
|
||||
|
||||
Ziet erg goed uit!
Ik volg nog steeds.
|
||||
|
||||
Voor de liefhebbers van de slr stirling moss.
In hasselt bij mercedes garage JAM "hermans" staat er een in de toonzaal. Het is misschien een van de enige mogelijkheden voor referentiemateriaal. ge ziet er misschien nooit nog een. |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.groenlicht.be/wp-content/...moss_thumb.jpg |
|
||||
|
||||
Er komen er 2 naar belgie.
Beide verkocht door Hermans. Na de toonzaal verdwijnt hij wel ergens in een rijke pe zijn kollectie. Quote:
|
|
||||
|
||||
Wat verder gedaan, motor zit er in.. welja... het onderste deel zit meegegoten in het chassis...
hier ook 10 PE onderdeeltjes verwerkt ![]() |
|
||||
|
||||
De combinatie Gun-metal en matte vernis heeft wel iets.
![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Vandaag wat verder gedaan aan het interieur.
De zetels staan ook klaar, in het rood gespoten. Ook hier de nodige PE extra's ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
met die extra vrije dagen kunnen we goed doorwerken !
![]() |
|
||||
|
||||
we want more pics!
![]()
MIJN WERKBANK Last edited by Ferrari rules; 13-11-2010 at 13:35. |
|
||||
|
||||
ik heb een paar maand geleden eens een matte Porsche Cayenne voor het Conrad-hotel zien staan.
ik vond het heel lelijk, maar 't is wel bruut
|
|