|
|
||||
|
||||
Subaru Impreza WRC - Patrick Snijers - Haspegouwrally 2003 - Tamiya - 1/24
Ik ben nog eens een OOB projectje gestart voor ene maat van me. het gaat om de Subaru Impreza WRC van Patrick Snijers in de Rip Curl sponsoring.
Onze Johny is ook al eventjes bezig hiermee en dacht eerst van niets te posten, omdat het dan dubbel loopt, maar ga toch kort enkele stappen meegeven om hem dan uiteindelijk te vereeuwigen in mijn galerij. De kit is van Tamiya en de decals van renaissance. Heb ooit een kitrevieuw geschreven van deze Tamiya en die vind je hier:http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=19425 Dit is de basis. Deze wordt volledig OOB gebouwd en interieur krijgt enkel gordeltjes mee als extra. De body wordt voorzien van voorlichten in carbon, alsook de spiegels. De rest blijft ook hier OOB. De body werd reeds gelakt en gedecald. Ik heb door een onhandigheid een decalletje kapot gemaakt en moet nog bijgezet worden, zoals de laatste foto aangeeft. Mede dankzij Scoobyfreak is dit probleem opgelost en komt zo een decalletje van de week mijn richting uit. En dan kan het ding in de vernis. En dan nog de vleugel: Ook is duidelijk te zien dat de bodem in zijn juiste kleuren staat. Wit langs de binnenkant van het interieur, geel langs onder. Volgende week het interieur. Dit wordt vanouds gewoon met de hand geschilderd. Dus lol. Grts, Guido
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe jij hem in elkaar gaat steken.
|
||||
|
||||
Oh, maar dit is een OOB-tje voor ene maat. Dus geen spitsvondigheden of details deze keer.
|
||||
|
||||
Maakt toch niet uit, die van mij is ook OOB, er komen zelfs geen gordels in omdat de stoelen al klaar zijn en de nodige gordeldecals er al ophangen.
|
||||
|
||||
ik volg aandachtig!
|
||||
|
||||
Wel een prachtige wagen e... Zouden daarvan nog decals te vinden zijn? :-(
|
||||
|
||||
Decals vinden zal moeilijk worden. Denk dat ze uitverkocht zijn, dus dat wordt zoeken op de 2de-handsmarkt.
En dan de laatste update. Veel valt er eigenlijk niet te vertellen. Alles werd namelijk Oob samengestoken en bij deze toch al vaak getoonde Tamiya zijn er dus nog wijnig geheimen en verrassingen. Het interieur werd geschilderd, samengelijmd en voorzien van een setje gordels. Ook de bodem volledig Oob en de onderlip vooraan kreeg een behandeling in carbondecal. De wagen werd dan volledig in elkaar gezet en vensters werden nog voorzien van decals en ook alle raamrubbers en naden kregen nog een laagje zijdeglans zwart om een beetje contrast te krijgen met body. Hier wel wat suplementen. De voorlip, voorlichten en spiegels werden behandeld met carbondecal, dat zorgt voor een leuk contrast met de body. En er werden PE-sluitingen gemonteerd. En dan is hij klaar. De rst van de foto's vind je hier:http://forum.depaddock.eu/showthread...d=1#post269737
Last edited by Loixrallyfan; 25-07-2011 at 17:17. |
|
||||
|
||||
Mooi, ik hoop dat ik die van mij er weldra mag naast zetten.
|