![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik als Nederlander ben bij dat ik in het weekend een beetje Belg ben, zo kan ik dan toch nog mee juichen.
CKJ Distrispeed
|
||||
|
||||
Quote:
Mar dit kan je voor elke goal dan gaan gebruiken als reden he ... de goal van wilmots was de bal ook maar in het pak smijten om te hopen dat hij goed valt ... De goal van vanderheyden is een duidelijk te traag reageren van de japanse verdediging .... Een mooie goal is in mijn ogen als je de fouten van de tegenstander knap en efficient afstraft, en dat hebben de japanners hier duidelijk gedaan. airco
|
||||
|
||||
Even iets over de truitjes van de belgen.
Was me dat. De ene keer rood, dan weer oranje, dan weer op het randje af roos. Dan weer oranje, dan weer rood......... enz enz enz. Ze hebben dara goed werk geleverd bij Nike, om zot van te worden, die tenu's. Verder toch even reageren ook. Elk doelpunt valt min of meer uit een fout van de ploeg waartegen de goal gemaakt wordt. Al begint het met balverlies van nen aanvaller... Maar als ge het voetbal op die maier gaat bekijken, dan is dat geen echte sport meer hé. Enkel andermans fouten afstraffen. En ook voor mij waren die goals van japan geen "beauty's", ook de onze niet. Geef mij dan maar die goal van uruguay of van die pegels gedraait in de winkelhaak. Ook daar kunt ge van zeggen dat het afstraffen is van fouten, maar die goals hebben "iets"
|
||||
|
||||
Kvon dien omhaal van Wilmots toch knap zenne.
|
|