![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik heb het dan ook zo gekregen van de mensen van De Zondagkrant. Elke week vers bij de warme bakker, en geloof me, er komen veeeeeeel reacties op. Mailbox dient elk uur opgekuist te worden.
Er volgen nog artikels, vandaag intervieuw gedaan met Het Laatste Nieuws en Nieuwsblad. Wel telkens regionaal maar ik zet alles hier wel op. Maarten, publiceren die handel. |
|
|||
|
|||
Quote:
Is ook naar Autosport.be gegaan ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
tis dat er staat lokenaar he. Dat gaan we hier in antwerpen niet gepubliceert krijgen. Als je een meer neutrale versie heb lukt dat misschien wel. ik ken iemand die werkt bij een lokaal reclaamblaadje.
|
||||
|
||||
Amai, als je zoiets leest dan voel je je toch echt goed om paddocker te zijn!
Merci |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Service on the house http://forumnl.sportplanet.be/showth...&threadid=2443 Naar wens "mylord" ?? ![]() |
|
|||
|
|||
"My Lord" t'zal gaan zekers he. Wel bedankt, maar jullie weten dat ondanks sommigen ik zeer bescheiden wens over te maken. Ik maak soms wel veel wind maar als ik iets kan doen voor iemand dan zal ik dat zeker niet nalaten.
Geloof, zonder jullie was ik ook niet geweest wat ik nu ben. Dankzij jullie heb ik mij een beetje kunnen opwerken bij sommigen wat anders jaren in beslag neemt en ik ben niet te schoon om dat dan ook openbaar kenbaar te maken |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() *ff offtopic* |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Teveel gedronken ??? Of gewoon "gepakt" door de emoties ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Bescheiden over te KOMEN, sorry.
|
|
||||
|
||||
Quote:
dit weekend een nieuwe nickname geleerd voor als de taxi's nie willen komen: BERT: Bezopen En Rijden Toch !?!
|
|||
|
|||
Radiosysteem in orde en getest. Voor het eerst krijgen we nu ook verbinding tussen de wagen en de pit. Leuk om de verslaggeving up to date te houden. Nu kan ik tenminste vertellen waar we zonder benzine gevallen zijn
![]() Aan de derde piloot wordt gewerkt en de inschrijving is binnen. Wij rijden dus definitief met het nummer 46 KELLY, waar ben je ????? |
|
|||
|
|||
Whoohoo! Gaaaaaaaaaan! :-)
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|