![]() |
|
|
||||
|
||||
HH. Frentzen vervangt Fisichella morgen
Quote:
|
|
|||
|
|||
Maar is TWS ook akkoord?
Last edited by Stipey; 20-07-2002 at 22:34. |
|
||||
|
||||
WOW!
Eerst smijten ze hem buiten en nu halen ze hem terug?!? Met dank aan Deutsche Post?! Ik vraag me wel af hoe dit alles gaat verlopen. Frentzen kent de Jordan van 2002 niet en heeft enkel nog de warm-up om die te testen. Welke kleding gaat hij aandoen? Die van Jordan? Welke helm gaat die opzetten? Hoeveel data krijgt hij over de auto? Welk rubber gaat er onder zijn wagen (hard of zacht)? Ik hoop echt dat Frentzen morgen een show opvoert, maar ik vrees dat in een (van geboorte al nerveuze) wagen die hij niet kent, hij de nodige schuivers tegemoet gaat.
|
||||
|
||||
"all teams agreed", ik veronderstel dus van wel
|
|
||||
|
||||
da wil ik echt wel zien morgen ....
zandbakken gegarandeerd ... niet omdat ik twijfel aan HH wel omwille van de jordan ... setup ??? dewelke stoeltje ??? welk stoeltje launch control ??? welke launch control wagenkennis ??? welke wagenkennis airco
|
||||
|
||||
ZALIG ! EINDELIJK nog es iets fijn in de F1. Oh man, ik hoop zo dat Frentzen punten scoort
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik denk wel niet dat ze van alle ex-piloten de stoeltjes nog meebrengen naar elke Grand Prix. En zo'n stoeltjes, verschillen die niet per bolide ? Dat ding moet enerzijds in de wagen passen, anderzijds moet het de coureur passen.
|
||||
|
||||
Engeland is niet ver van Frankrijk hé en de tgv is rap genomen...
|
||||
|
||||
stoeltje van Jordan 2001 past in Jordan 2002 ??? niet dus ....
|
|||
|
|||
Quote:
Iemand Frentzen gezien tijdens de zonet afgelopen warm-up ??? |
|
||||
|
||||
zelfs dit folietje gunnen ze ons niet meer in deze saaie F1-tijden ...
HH Frentzen rijdt niet voor Jordan vanmiddag ... maar 19 wagens aan de start dus ... triest diepterrecord, dit in het sowieso al saaie Nevers. airco
|
||||
|
||||
Komkom, we moeten het ook van de positieve kant bekijken: Hoogtepunt van het seizoen voor Alex Yoong; hij kwalificeert zich maar liefst op positie 19 ! BRAVO ALEX !!
![]() Is het niet de beklimming van de Mont Ventoux vanmiddag ? ..
|
||||
|
||||
als we zo voortgaan(iedere race 3 wagens minder) staat Yoong tegen Japan op de pole
|
|||
|
|||
Conclusie van de dag; nooit geloven wat F1-live.com post want ze nemen alles nogal graag voor zeker aan :-)
Dat vind ik overigens terecht wel fijn aan sites als pitstop.tv, autosport.be of racingbelgium.com; het nieuws dat je bij die mannen leest is bijna altijd enkel écht nieuws (en vaak nog Belgisch ook). |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|