![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Hoe zouden die 21 andere piloten zich nu voelen? Zij moeten nog 6 races rijden en er is niets meer te verdienen.
Volgens mij gaan een aantal teams reeds beginnen met de ontwikkeling van de wagen voor 2003! PS: Na 8 races mag de F2002 alweer op stal ![]()
|
||||
|
||||
Kan Arrows zich niet terugtrekken uit de F1 voor de rest van het seizoen, (mits een 'redelijke' boete) om dan in 2003 terug te keren met een redelijk nieuw team en nieuw budget ? zoals je zei: er valt nog weinig te verdienen in seizoen 2002...
Hoe die 21 piloten zich nu voelen ? Moest ik Yoong heten, ik zou me slecht voelen vanavond. Beste kwalificatie ooit (19) en toch geen punten gescoord. En dan vlak voor je neus iemand de wereldtitel zien pakken waar je aanspraak op wilde maken ![]()
|
||||
|
||||
amai finish, grofzak
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
en vermits Walkinshaw nu zolang heeft dwarsgelegen ivm met Minardi (zelfde Concorde akkoord ... Prost-geld naar minardi ...,nvdr.) zou ik daar niet direct hulp verwachten. airco
|
||||
|
||||
Wat MS presteert vind ik inderdaad uitzonderlijk en zijn palmares oogt ook bijzonder indrukwekkend.
Maar is het aub toegestaan hem niet te mogen ? Trouwens, als er toch niets meer te verdienen is, vind ik dat MS die resterende races maar langs de kant moet blijven. Zo hebben de anderen nog de kans eens iets te winnen en te strijden voor punten en overwinningen.
![]() Last edited by Mario; 22-07-2002 at 08:40. |
|
||||
|
||||
hij kan mss Yoong gaan vervangen bij Minardi, om zich nog wat bezig te houden
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ach nee, Yoong haalt het maximale én meer uit die Minardi, dat zie je toch zo
![]()
|
||||
|
||||
Achter Yoong zit veel geld en da's de enige reden waarom hij en niet Saelens rijdt volgens mij.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
En ik ben er bijna zeker van dat hij dit jaar stopt !!Voilà
|
|
||||
|
||||
Wat dachten jullie van "hij is veruit de allergrootste van zijn generatie"?
|
|
||||
|
||||
van zijn generatie Maleisiërs bedoel je ?
![]()
|
||||
|
||||
eum... volgens mij heeft tsjolder het hier op Schumacher, he
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|