![]() |
|
|
||||
|
||||
Puur of melkchocolade ??
"In de rand
24/07 Amerikaan verdrinkt in chocolade Een 19-jarige werknemer van een snoepfabriek in de Amerikaanse staat Pennsylvania is verdronken in een vat met 4.500 liter vloeibare chocola. Het lichaam van de ongelukkige Yoni Cordon uit Philadelphia werd dinsdag gevonden. Omdat niemand hem heeft zien vallen, is het onduidelijk hoe lang hij in de chocolade heeft gelegen. De politie gaat niet uit van een misdrijf, maar van een ongeluk" bron: GVA-website dd 24/07/02 Ik hoop dat hij niet allergisch was voor chocolade ![]() Je zal het maar meemaken !! (allé meegemaakt hebben ) |
|
||||
|
||||
Tja, leg zoiets mor uit tege de familie hé. Ik zou ni wete hoe dak zou moete beginne.
"ik heb slecht nieuws, uw man is overleden. Hij verdronk in chocolade" Gene mens die dat da gelooft.
|
||||
|
||||
Misschien moet je dat anders aanpakken; bv: Mevrouw, het spijt me, uw man is overleden, hij is ne choco !
![]()
|
||||
|
||||
wedde da die dan nooit nog chocolat ete. Nu waarschijnlijk ook nimeer zenne
|
||||
|
||||
klinkt verdacht veel op een episode uit "sjakie en de chocolade-fabriek".
Dat boek is puur jeugdsentiment van mij ![]()
|
||||
|
||||
ACTIE ACTIE ACTIE:
Nu in promotie in uw supermarkt: "Levensgrote chocoladepop" Niet van een echte te onderscheiden!! Beperkte voorraad |
|
||||
|
||||
geef mij toch maar vanillevulling.
|
||||
|
||||
The canibal choclate , meat stuffing, limited edition... get it while the meat's still warm...
|
|
||||
|
||||
but not too fast. There's a risk that the meat will still move while eating
|
||||
|
||||
if it does please contact our helpdesk : 0800-CHOCLATEKILLING
![]() |
|
||||
|
||||
or mail to: ohmygod@movingchoco.com
|
|
||||
|
||||
De man blijkt te zijn begraven, gewikkeld in zilverpapier.
Als onze afstammelingen hem later terugvinden, dan gaan ze denken dat het hier om één of ander koninklijk ritueel ging. ![]()
|
||||
|
||||
genoeg spam :x
|
|