![]() |
|
|
|||
|
|||
effe off topic. Thanks voor de CD en het leuke geschenk. Daarnet eerste geproeft en hmmmmm nie slecht. Intervieuwken deze morgen met Het Nieuwsblad was iets minder. Meer dan een uur en koppijn da ik had. Gaat normaal gezien verschijnen de eerste of tweede week van augustus. Hij ging me op de hoogte houden. Last edited by Driesco; 22-07-2002 at 10:21. |
|
|||
|
|||
Mannen,
Kan er mij iemand helpen met het feit dat er hier enkele weken terug iemand een link zette naar een firma die van die witte panelen voor de box verkocht. Ik weet echt niet meer hoe of waar. effe of topic; 2002 vieuws dat moet je verdienen. |
|
||||
|
||||
=> zoekfunctie naar "panelen"
http://forum.depaddock.eu/showthread...n&pagenumber=4 http://www.special-topics.be/pan1.html |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Derde piloot zit in de eindfase. Olivier Muytjens was de laatste vandaag en de kans dat hij zal rijden is vrij groot. Morgen de laatste dag voor we weten wie onze derde piloot zal worden.
Momenteel nog 3 kandidaten in de running. Nenee, wij doen geen selectie, zij moeten kiezen ![]() Ondertussen lopen sommige teams de benen van onder hun lijf om hun nummer te verkopen, een zitje te bemachtigen, enz... leuke boel om zien eigenlijk. |
|
|||
|
|||
als je olivier te pakken krijgt dan zit je goed, sympathieke kerel met kilo's talent. Heb hem vorig jaar bezig gezien en zien trainen, die kan echt wel iets !!! Volgens de data in het team van Speed lover, deed hij het ongelooflijk goed, amper voor verbetering vatbaar volgens de computer.
|
|||
|
|||
Ik ken die naam idd van ergens... is dat niet onze Belg in de Duitse Formule König? Die gaat de Clio op het podium zetten!
|
|
||||
|
||||
yeps...........weet iemand toevallig waar die gast zijn fitness trainingen doet? Was gisteren in een sportzaal te Vaals..bleek een van zijn sponsors te zijn. M.a.w. zou ie daar trainen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Laat ons hopen zou ik zeggen. Voor 19.00 hebben we uitsluitsel hierover. I really hope it's price this time |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Uw openingszin kan anders zijn: "I hate you welcome with Traxx racing team!"
![]()