De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 18-08-2002, 16:31
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Omwille van de zon buiten een lichtjes aangepaste versie van mijn 2001 samenvatting van de race:

Quote:
DE RACE-thread: Hongarije
*ZzZzZz*

De NMBS was er niets tegen, het treintje tsjoekte lustig verder met Barrichello en Schumacher in de locomotief en Ralf en de McLarens in de eerste wagon. Thierry Tassin en Vigneron konden enkel als commentaar 'quand est-ce que nous allons prendre les messages publicitaires?' geven, wanneer ze beide Ferrari's een dikke voorsprong zagen nemen op Ralf.

*ZzZzZz* tot de Finish-lijn, waar je zowat de mooiere beelden van de race kreeg te zien (althans voor Ferrari-supporters)
Beide Ferrari's, broederlijk naast mekaar het publiek groetend. Toen pas werd de race terug interessant, hoewel het competitieve gedeelte er juist opzat.

Even had Barrichello het moeilijk op het podium. 31°, een opgehitste menigte die het uittiert van vreugde, het uithoudingsvermogen dat na zo'n lange race flink op de proef wordt gesteld....
Maar bij de ceremonies was het één en al déjà-vu anno 2001. Todt die een champagne-douche krijgt en zoals altijd een pak in z'n ogen krijgt waardoor hij blind gelukkig staart naar z'n poulains Michael en Rubens.

Nog 4 races te gaan en de enige strijd die we nog kunnen krijgen is die voor de ereplaatsen naast de rode baron. En die voor de race-overwinning natuurlijk.

Schumacher als wereldkampioen naar 'zijn' Spa...weeral.

TOPPER:
-Ferrari(op een Mclaren gericht circuit het hele weekend dominant)
-Barrichello (reed een pérfecte race)
-Coulthard en Raikkonen (probeerden te redden wat er te redden viel en haalde alles uit de McLaren
-Fisichella: perfect

FLOPPER:
--Irvine
-Montoya: nooit thuis in Hongarije
volgende race: SPA-FRANCORCHAMPS ! WAKKER WORDEN !
Old 18-08-2002, 22:05
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Iets wat me toch wel opviel:
Bij het uitkomen van de pitsstraat, zijn er verschillende coureurs over de witte lijn gaan, deze keer zelfs duidelijk erover (remember Magny-Cours!). We spreken hier over Barrichello, Schumacher, Ralf Schumacher, Fisichella,....Dit was trouwens allemaal mooi te zien op een replay van de Hongaarse regie die al half in slaap waren gevallen en zo'n honderd keer de start en het inhaalmanoeuvre van Raikkonen op Montoya hadden laten zien.

Waarom wordt het reglement hier niet even 'correct' als in Frankrijk toegepast ? Omdat ze met teveel waren ?
Het zou natuurlijk een raar beeld zijn; zo'n 5tal drive-trough penalty's uitdelen, maar als de FIA-wedstrijdleiding consequent is, en de regels in élke Grand Prix hetzelfde toepast, ongeacht het wedstrijdverloop, hadden ze hier toch wel even mooi de hele uitslag overhoop kunnen gooien.
Old 19-08-2002, 09:04
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Omdat het hier niet zo'n belangrijke overtreding is, de witte lijn leidt niet naar een veiligere plaats om in te voegen...
Old 19-08-2002, 10:53
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Enige lichtpunt in deze race: de niet aflatende aanvalslust van Raikkonen, deze keer wel met resultaat.
Meer kan ik me over deze GP echt niet herinneren.

jan
Reply With Quote
Old 19-08-2002, 12:52
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

welke gp????????? Ik vond er echt nix aan. Tis daarom dak na een halve 'race' ben gaan lopen, recht het goei weer in...
Old 19-08-2002, 13:05
kartboyke's Avatar
kartboyke kartboyke is offline
De Paddock Regular

Aah, oef, dan was ik niet den enigste, ik zen vroeger echt nooooit in het slaap gevalle tijdens een f1 wedstrijd maar dit seizoen is het mij al 1 keer voorgevallen en gistere had ik het weeral vrij zwaar, dus zen ik ook ma van het zonneke gon geniete zelle.
Da was zelfs nog spannender dan de koers, buiten dan dat inhaalmanoevre van Raikkonen, da was echt karakter.
Spijtig da het Montoya zen circuit nie is anders was het wel een beetje spannender geweest hé.
Old 19-08-2002, 18:45
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:

David Coulthard has slammed Williams star Juan Pablo Montoya's race ethics for the way he ran off the road while trying to defend seventh place from Kimi Raikkonen in the Hungarian Grand Prix. Montoya tore vital aerodynamic pieces from the front of his car as he bounced over the gravel, rendering the FW24 almost undriveable at one of the most high-downforce tracks on the calendar.

bron: autosport.com
als coulthard nu een beetje meer zou racen in plaats van te zagen dat iemand wel doet waar hij voor betaald wordt (nL.racen)zouden zij resultaten misschien wat beter zijn.

Reply With Quote
Old 20-08-2002, 09:35
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Quote:
als coulthard nu een beetje meer zou racen in plaats van te zagen dat iemand wel doet waar hij voor betaald wordt (nL.racen)zouden zij resultaten misschien wat beter zijn.
Tja race, dat maakt nu eenmaal deel uit van het team. Als ge niet kunt zagen, kunt ge er niet veel komen doen
Reply With Quote
Old 20-08-2002, 19:24
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

mijn foto's staan online....... dus http://crash.to/zandbak

was een onmogelijke bocht om foto's te maken, toch nog iets van kunnen maken
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 22-08-2002, 19:47
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Een weekend vol met mooie ervaringen, een verhaal met een aantal exclusieve foto's is online op http://fullspeed.to/marshalsVDHB
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules