![]() |
|
|
||||
|
||||
toch normaal ...
2e piloot dienen verloten ze onder het aanwezige publiek vrijdagmorgen ![]() 3e wagen is reserve-car
|
||||
|
||||
ofwel 1 voor de vrijdag, 1 voor de zaterdag en 1 voor de zondag met Bernoldi kan je nooit zeker genoeg zijn
![]()
|
||||
|
||||
die foster reclame op kemmel is verschrikkelijk
dan mogen ze voor mijn part gras kleuren (is nog mooi ook) bv op de radillion of immens panelen zetten langs kemmel of eender waar op de piste, hetgeen publicitair nog aantrekkelijker is want dit kan je gewoon niet lezen. misschien dat er per gp 1 a 2 beelden vanuit de helikopter worden getoond, de moeite ??? ik vind dat ze dat moeten verbieden, trouwens als die laag verf te dik is dan geeft dat boebels op de rechte lijn en bij rechten spinnen de wagens door, ok tractiecontrole, maar wie rijdt er na het gp weekend op franco, idd porsches en ik weet niet nog wat allemaal, dat kan gevaarlijk worden bij regen!!! stom stom stom
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
![]() Panis : Alors , Comment ca va Mr. Vigneron , Gaetan : Ca va bien , vois notre emmissions sur La Deux !
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
En ondertussen wordt Leinders genoemd voor het Arrowszitje....er is hoop, er is hoop !
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
ah, 't is nu al de Braziliaanse GP.....goed dat ik het weet
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
ik vraag mij toch af waarom er enkel in België zoveel problemen gemaakt worden over het niet toelaten van tabaksreclame. In Engeland en Frankrijk wordt het ook niet toegelaten (zelfs alcohol reclame mag daar niet), maar daar dreigt de heer Ecclestone niet om hen hun GP af te pakken. Dat mag hij toch wel es uitleggen.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus toch Frentzen. En weer geen Belg... ![]()
|
|||
|
|||
Ben er vrij zeker van de weg naar F1 veel constructiever zou verlopen via een titel in de F.Nissan, en die zou hij wel mogen vergeten door dit weekend F1 te doen...
...langs de andere kant weet je nooit hoe hij zou presteren; in de regen en op zijn thuiscircuit zijn mirakels nooit ver weg... Maar dan zal het dus gokken worden, want indien hij in de 1ste ronde zou uitvallen kan Bas dus die F.Nissan titel op zijn buik schrijven en zit ie weer 2 treden lager. Lijkt me trouwens vreemd dat Bas zomaar een licentie zou krijgen, hij reed nog nooit met een F1... Maar FIA maakt zich daar al langer niet meer druk om denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
Stipey, check PM plz...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|