![]() |
|
|
||||
|
||||
ik zal er zondag zijn want zaterdag trouwt mijn neef. van een "bad timing" gesproken. ik blijf in ieder geval niet plakken op dat avondfeest eten en bed in. want zondag vroeg op.
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer Sennake, je zal het zonder mij moeten doen. Dat wordt dus kamperen of zelf een mobi aanschaffen. ![]() ![]() (Ik ga in het vervolg eens huur vragen denk ik) Ik had al aan enkele mensen gemeld dat het seizoen er voor mij opzit. De enige die me dit jaar nog op een racecircuit kan krijgen moet me twee vrijkaartjes bezorgen voor de trucks op Zolder. (hint -hint) ![]() ![]() Voor al het andere werk pas ik. Toch een prettig week-end allemaal !! |
|
||||
|
||||
Enkele foto's van vorig jaar, toen de Ferrari's er nog bij waren...
![]() ![]() ![]() Last edited by Sennake; 04-09-2002 at 16:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Elaba, da figuurke goed bekeken van dien 2e van links??
![]() PS, ik post ier morgen ook nog ene leuk fotoke van diezelfde FIAGT in spa ![]()
![]() Last edited by Oneliner; 03-09-2002 at 22:16. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ik ga eens horen voor een mobilhome, misschien dat ik wel iets kan arrangeren, want anders wordt het alleen zondag komen, en heel vroeg opstaan zodat we er voor 9u zijn hé ![]()
|
|||
|
|||
ivm Dailysportscar.com, gezien de kwaliteit v/d info, die dagelijks verschijnt kunnen wij niet anders dan een kleine vergoeding vragen. In de meeste tijdschriften staat véél minder en daarvoor is iedereen bereid om véél meer te betalen,
aan ieder de keuze |
|
||||
|
||||
En wa ga da boeltje kosten????
|
|
|||
|
|||
Idd, wat gaat dat spel kosten? Ik denk dat de Elf F3 Masters vorig jaar gratis waren, en zowat de 'hoofdattractie' voorstelde toen? (tot mijn groot plezier)
Zal nu met dat FIA gedoe wel niet meer gratis zijn veronderstel ik... |
|
||||
|
||||
Lezen wat er staat jongens :
Is het menu van het Racing Festival iets minder copieus dan dat van de Spa Euro Races, er worden toch nog altijd zeven races geserveerd. Drie op zaterdag, met twee manches van de duurbevochten Toyota Yaris Cup en één wedstrijd van de Formule Ford Benelux. En vier op zondag. De warm-up van de FIA Sportscars zal worden gevolgd door de voorlaatste manche van de Belgische Renault Clio Cup en van de Belcar, met de verzekerde deelname van minstens drie Chryslers Vipers om het op te nemen tegen een meute Porsches en BMW. Na het hoofdmenu met de proto’s die een gemiddelde van meer dan 200 km per uur draaien op Francorchamps, is er nog het dessert met de internationale Formule Renault 2000. Voor elk wat wils dus. Promotiecups, toerisme, GT, proto’s en éénzitters. En dat voor 14 euro. Een ticket voor de paddock kost 16 euro. Daar koop je tijdens de Grand Prix niet eens een pakje friet met een curryworst en een pintje voor.
|
||||
|
||||
Amaai das ne spotprijs in feite! Als ik ni op verlof zijn, gaan ik daar zeker naartoe. Man wa een affiche in feite. Die prototypes is zowa het enige wa ik nog nooit gezien heb.
|
|
||||
|
||||
ik kom hoogstwaarschijnlijk ook!
wanneer weet ik niet, misschien zaterdag en zondag. De race begint al wel vroeg, zeker dat da niet de warm-up is ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Spotprijs of nie, 14 euro is nog steeds veel voor ne student ze, wetende dat 't vorig jaar zowat gratis was :/
Mja, heeft geen om me daar druk over te maken he ![]() |
|
|||
|
|||
Het is inderdaad duurder dan afgelopen jaar, maar dat heeft te maken met de FIA, die hebben dat allemaal in de hand.
Voor de Spa Euro Race hadden we nog vrijkaarten voor uit te delen bij onze klanten, maar voor dit evenement zijn er in zo verre geen vrijkaarten, "dat alles omdat de FIA er in zit",woorden van RAC-Spa. Distrispeed.
|
|