De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 20-10-2002, 11:34
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Dan ook maar van mijn kant een proficiat aan de mannen van de organisatie. Wat betreft de race kan ik kort zijn. De 2de helft van The Flying Paddockers had meer iets van een briesende leeuw. Zoals Marchall zijn plaatsen verdedigde, heb ik zelden gezien. Elke ronde vreesde ik voor onze stuurstang want hij sleurde aan het stuur zoals geen ander. Na de race heb ik hem dan ook verteld dat karting gereden wordt met gas en rem en niet enkel met de gas.

We gingen goed van start, die opwarmrondes zijn echt iets voor mij. Gaatje laten vallen, goede moment afwachten en dan er op los trappen. Onze pitstopstrategie zat ook goed in elkaar want halfweg de race waren we van de laatste naar de eerste plaats gereden. Spijtig dat Marchall de druk van de rappen mannen niet kon aanhouden want anders zat een overwinning erin.

Maar op dit niveau 2 a 3 seconden per ronde verliezen is dodelijk. MAAR !! Wij rijden voor de fun he gasten. Een zesde plaats is ook eens iets anders. Tussen pot en pint werd er gisteren tussen mij en VDH nog wat gepraat en enkelen ( vooral VDH zijn vrouw ) stelde voor om ons volgend jaar samen te laten rijden.
Zowel sportieve Geert als ikzelf knikten direct van neen. Als we rijden is het tegen elkaar en niet met elkaar, het zou maar al te eenvoudig zijn om zo de concurentie uit de weg te gaan.

Wat wel weer leuk was is de ontmoeting met de kleine Geerinckx. Ook hij kan in de toekomst een leuke winnaarskandidaat worden.
We zullen wel zien maar ik heb me echt wel goe geammuseerd ginder. Voor herhaling vatbaar maar liefst nie meer de komende weken he.
Reply With Quote
Old 20-10-2002, 11:58
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -

Aan de organiserende ploeg: jullie hebben dat fantastisch gadaan !!
Reply With Quote
Old 20-10-2002, 12:06
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Welja, vanwege de organisatie ook een dikke proficiat!!!
het is fijn te zien dat we dit op anderhalf jaar tijd hebben kunnen realiseren, mede door jullie hulp waarvoor dank

Jullie hebben allemaal heel sportief gereden, met af en toe een gevechtje op scherp van de snee, dat hoort er nu eenmaal bij
Er zijn geen ongelukken gebeurt, en het karten op zich gebeurde op een meer dan behoorlijk niveau, zoals hierboven al aangehaald. Ook voor de nieuwelinkskes, ge hebt het goed gedaan, volgende keer nog wa beter hé.

Dit was echt fun, plezier, alles wat ge maar wilt van de bovenste plank, houden zo!

Wij hopen dit in de toekomst nog een paar keer te organiseren, maar met de steun van jullie twijfelen wij er niet aan.

Allemaal Merci!!!!!!!!!!!!!

C U all terug @ de Belkarting!!!
Old 20-10-2002, 12:34
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

De volledige uitslag:

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 20-10-2002, 12:57
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Allereerst nogmaals mijn excuses aan Fordje.

De race zelf was fun en het niveau, zoals al eerder gezegd, was hoog. Het is inderdaad voor sommigen onder ons nadien nog laat (of vroeg ) geworden.
Aan iedereen ook bedankt voor de complimenten over de organisatie. We waren er een beetje benauwd voor.
Volgend jaar doen we het zeker over. Dus bereid je al maar voor.
En de volgende Paddock meeting is volgend weekend op circuit Zolder. Tot dan.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 20-10-2002, 12:59
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

ach ik heb wat te vaak gekeken naar Tiff Needell, die weet ook niet wat een rem is........

Na 5 maanden niet meer in een kart te hebben gezeten viel het me nog mee, nu nog mijn rijstijl verbeteren
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 20-10-2002, 14:01
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

't was tof, een mooie 3de plaats gehaald, met wel wat geluk op het einde maar kom 't is zeker voor herhaling vatbaar. Ne proficiat aan de organisatie die dat weer super gedaan hebben. En 't was tof terug nieuwe mensen te leren kennen, vooral die andere Hammenaars kunnen nie wegsteken dat ze van 'ham' zijn
Reply With Quote
Old 20-10-2002, 14:55
redfox redfox is offline
De Paddock Rookie

zoals flugel al aanhaalde, alles was tiptop in orde
mensen van de paddock en al die geholpen hebben, een dikke proficiat.
hopelijk duurt het geen jaar voor dit zich herhaalt en is het podium dan gevuld met meer hammenaren.
Reply With Quote
Old 20-10-2002, 14:58
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Werner333
Allereerst nogmaals mijn excuses aan Fordje.

Het is je al lang vergeven.

Maar pas maar op op de Belcarting, mijn wraak zal zoet zijn .

Tot zondag !!
Reply With Quote
Old 20-10-2002, 16:50
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by flugel
't was tof, een mooie 3de plaats gehaald, met wel wat geluk op het einde maar kom 't is zeker voor herhaling vatbaar. Ne proficiat aan de organisatie die dat weer super gedaan hebben. En 't was tof terug nieuwe mensen te leren kennen, vooral die andere Hammenaars kunnen nie wegsteken dat ze van 'ham' zijn
no way meend e gij dadde
Old 20-10-2002, 17:40
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by clioboy

no way meend e gij dadde
Ik zijn maar nen immigrant hier in hamme hé, dus als ik da zo ne keer bekijk vanop afstand... ja dan meen ik da
Reply With Quote
Old 20-10-2002, 17:43
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Van mijn kant wens ik alle deelnemers te bedanken voor de fantastische sfeer en de sportiviteit op de baan. Natuurlijk wordt er hier en daar wel eens een duw gegeven (eh Dirk? ) maar het was nooit met opzet of gemeen, en tenslotte is het koers eh mannen.
We zijn natuurlijk opgetogen met zoveel lof en dat geeft ons voldoende motivatie om het over te doen, maar nu gaan we er eerst met zijn allen invliegen om de Belkarting tot een goed einde te brengen. Maar je kan er op rekenen dat we gelijkaardige acties over gaan doen. Dus (beetje reclame maken) : vanaf nu kan je al je lidmaatschap 2003 betalen, zodat je zeker niets kunt missen van al dat moois. En mat dat lidgeld kunnen wij dan weer plezante meetings in elkaar steken. Niet wachten dus, maar doen!
Tot zondag, waar ik zeer zeker ook weer van de partij zal zijn.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 20-10-2002, 19:19
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Ook van mij een proficiat aan de organisatie. Ik heb me echt heel goed geamuseerd.
Het niveau lag zeker vrij hoog, de top 6 was aan elkaar gewaagd (slechts 1 ronde verschil na 2 uur racen)!!! Wij (calamitas) zijn 5de geëindigd (volgend jaar podium ??) en hebben een paar leuke duels uitgevochten.
Nu eens een weekje niet karten, want zaterdag gaan karten begon al een gewoonte te worden (en da is ni zo positief voor mijn bankrekening )
Reply With Quote
Old 20-10-2002, 19:45
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week

Reply With Quote
Old 21-10-2002, 02:56
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by flugel

Ik zijn maar nen immigrant hier in hamme hé, dus als ik da zo ne keer bekijk vanop afstand... ja dan meen ik da
en ik ben zowat bijna geemigreerd, alhoewel ik wel graag zou blijven wonen in dat ooo zo rustige hamme. hoe was trouwens de voetbal van de noen was het een beetje goed ale ik bedoel heeft hamme gewonnen??? die zijn de laatsten tijd goe bezig heb ik gehoord!!! go vigor, ik zou mij eigenlijk moeten aansluiten bij den bierside, zijde gij daar ook bij flugel

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules