De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #16  
Old 14-10-2002, 16:51
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Is dus niet echt om vooraan mee mee te strijden...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #17  
Old 14-10-2002, 17:10
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Asse
Posts: 1,086
2100 lbs (als k mij ni vergis is da rond de 1050kg)
445hp...
mits deftige verhoudingen en goeie eindoverbrenging moet er toch iets mogelijk zijn....
__________________
That's right... Taunt the professional ass kicker.
Reply With Quote
  #18  
Old 14-10-2002, 17:15
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Een Viper weegt maar 100 kilo meer in 2001 spec en heeft 650PK

en het minimum gewicht in GTA is 1100 kg
__________________
WRC-prono 2009 kampioen

Last edited by Bart.Vandecavey; 14-10-2002 at 17:19.
Reply With Quote
  #19  
Old 14-10-2002, 21:36
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
De wagen gaat niet in GTA rijden maar in de Gast klasse.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #20  
Old 14-10-2002, 21:50
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
In de Guest Klasse ... Een Viper die niet voor het volledige kampioenschap is ingeschreven kan ook in de Guest klasse inschrijven hé...alle wagens kunnen dat.

Als men op een gelijkwaardig niveau wil strijden , waarom dan geen startnummer overkopen van een team dat niet aan de laatste wedstrijd deelneemt en in de GTA Klasse strijden? Tenzij wagen en piloten zo goed zijn natuurlijk dat ze komen om "algemeen" te winnen, wat ik ten sterkste betwijfel.
Reply With Quote
  #21  
Old 15-10-2002, 09:34
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
In ieder geval, laat ze maar komen. Hoe meer variatie in het Belcar aanbod, hoe aantrekkelijker voor het publiek. Sinds het wegvallen van de Audi 80 Competition en de Ford Mondeo Turbo valt het des te meer op dat er nogal veel Porsches en Vipers in het pak zitten. De grote verscheidenheid aan deelnemende wagens was totnogtoe het sterke punt van de Belcar en dat mag wat mij betreft best zo blijven en zelfs nog verder uitgebreid worden. Laat dit een opsteker zijn voor de mensen die met een Mini, Saab, Volvo, Marcos en aanverwanten aan de start verschijnen, zij kleuren de koers en gaan publicitair niet onopgemerkt voorbij.

jan
Reply With Quote
  #22  
Old 15-10-2002, 15:31
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Guest Klasse of niet, dit is gewoon een test voor de 24 uren van Bathurst, en misschien ook een beetje publiciteit voor de wagen. Het gaat hier om gedegen piloten uit het Privilege die Zolder echter niet kennen, maar het is een van de weinige kansen om nog eens te rijden voor Australië. Langs de andere kant is de Mosler in de VS wat licht uitgevallen, Neugarten heeft op een gereden in de Grand-Am, zonder veel succes overigens. Het team rijdt nu opnieuw in een GT-3 RS.
Trouwens leuk dat een scoop over de Belcar van een Engelse site moete komen jč?
Reply With Quote
  #23  
Old 15-10-2002, 17:27
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Quote:
Originally posted by joost
Trouwens leuk dat een scoop over de Belcar van een Engelse site moete komen jč?
Hij zat wel goed verstopt.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #24  
Old 15-10-2002, 19:03
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by joost

Trouwens leuk dat een scoop over de Belcar van een Engelse site moete komen jč?
Ach, ik begin alweer een deja vu te krijgen..........iets met 24 en sport
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #25  
Old 26-10-2002, 14:49
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -
 
Join Date: Nov 2001
Location: Wilrijk (A'pen)
Posts: 1,414
oftewel 1:40.066 op Zolder tijdens de eerste officiële trainingen (13e plaats)
Reply With Quote
  #26  
Old 28-10-2002, 01:21
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
De Mosler!


__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #27  
Old 28-10-2002, 10:19
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2002
Location: Glasgow
Posts: 1,597
Ik heb em gisteren aan het werk gezien en ik moet zeggen dat ik het een prachtbeestje vind!
Reply With Quote
  #28  
Old 28-10-2002, 11:56
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,430
Die Mosler mocht er wel wezen. Ook de Mini is een mooie auto. Een mooie afwisseling tov de Porsches en Vipers.

Joyce de Troch zorgde dan weer voor de komische noot in het programma. Ik hoop dat er ook wat wagenproblemen bij waren , want het was toch wel erg traag ...

De Procar dan : als zo een 10-tal van die silhouettes hebben, en geen Mazad MX5-cup aangevuld met de rest zou dat misschien iets zijn, maar zo ... Ik kan mij slecht inbeelden dat die silhouette-piloten veel race-plezier hebben zo ...

De Yaris-cup : toch wat prettige inhaalbewegingen gezien,

Renault Clio - cup : niet gezien wegens frietkot-meeting

Al bij al toch een toffe dag gehad.
Reply With Quote
  #29  
Old 29-10-2002, 18:12
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Mar 2002
Location: Bonheiden City
Posts: 2,168
die Mosler was een prachtmeeting
ik ben weggelopen van de frietkotmeeting na de friet om de start van de clio's te zien. volgende keer ga ik eens proberen om meer paddockers te groeten, deze keer heb ik eigenlijk alleen maar de vertrouwde gezichten gegroet. sorry voor de anderen!

tot devolgenden
__________________
Reply With Quote
  #30  
Old 29-10-2002, 20:10
vincentdb2001's Avatar
vincentdb2001 vincentdb2001 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Hasselt & Louvain-La-Neuve
Posts: 726
Quote:
Originally posted by Johan
Die Mosler mocht er wel wezen. Ook de Mini is een mooie auto. Een mooie afwisseling tov de Porsches en Vipers.

Joyce de Troch zorgde dan weer voor de komische noot in het programma. Ik hoop dat er ook wat wagenproblemen bij waren , want het was toch wel erg traag ...

Foto
Zou dat Joyce de Troch zijn, die daar gespind is?

Ik ben ook niet lang gebleven, aan het fritkot, om naar de Clio's te gaan kijken.

Vincent
__________________
<a href=http://www.vdb-race-pics.com>www.vdb-race-pics.com

</a>

Last edited by vincentdb2001; 29-10-2002 at 20:14.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 16:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.