De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 29-10-2002, 16:49
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Ik was ook aanwezig, al bij al vond ik het een weinig spannende race; juist een half uur voor t einde wat actie
toen de geerinckx porsche olie achterliet bij het insturen van de Ickx Chicane; een paar leuke schuivers gezien, onder meer knappe schuiver van de PSI ; en mooi onder controle gehouden door Paltalla.! ook o.m De Troch die zich tot 2x toe laat vangen; toch moet ik ook een vinger uitsteken naar de Marshalls die op dat moment daar stonden, pas na de 8ste schuiver;die van wouters; begon men pas met de olievlag te zwaaien, toch wel , en nog iemand heeft bij z'n schuiver een stuk van z'n uitlaat verloren , deze lag daar gedurende 25minuten bij het inrijden van de pits , toch wel zeer gevaarlijk al je het mij vraagt en niemand die er aan dacht om hem weg te halen!
Reply With Quote
Old 29-10-2002, 17:06
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by raceboy

kijk is naar die memo die ge vanmiddag in u GSM gezet hebt
done
Old 29-10-2002, 17:20
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

ik heb in de villeneuve de porsche van moonen (en de troch) een schuiver zien maken tijdens de ronde dat ze uit de pits reden om op de startopstelling te gaan staan. niet alleen joyce heeft blijkbaar moeite met de porsche, en joyce ging een pak te traag, je haalde ze er zo uit in de nacht (het was toch redelijk donker vond ik op het einde), maar ze zal het wel leren zeker !;-) allee, dat hoop ik toch!

en idd, het is geen lawaai, maar sound dat die beesten maken. maar wel ongelooflijk veel, vooral als ge na de villeneuve naast de piste loopt op die lichte bergop, dan zit je vlak naast de baan en ik moet zeggen dat ik daar toch een paar keer mijn vinger in mijn oor heb moeten steken! volgende week met de funcup zal het niet nodig zijn, we moeten een uitlaat steken van 90db, dus het zal zoeken en goed luisteren worden wil je een geluid horen!
Old 29-10-2002, 17:22
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Maarten
Volgende week met de funcup zal het niet nodig zijn, we moeten een uitlaat steken van 90db, dus het zal zoeken en goed luisteren worden wil je een geluid horen!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules