De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 14-12-2002, 15:31
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Obi-Jan
crash van Jeff Krosnoff op Long Beach. Ondanks het vangnet vol op die paal die daar achter stond. En dan die ook marshall meegenomen...
=---
Yep, destijds ook gezien.........maar het commentaar van Bert Devies en Consorten destijds op Eurosport was net zo schokkend (slecht).
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 15-12-2002, 02:05
team astromega team astromega is offline
De Paddock Rookie

11 september 1999

11 september is al een triestige dag ( twin towers ) maar in 1999 verloren we Gonzalo Rodriguez op 11 september. Ik had nog tijdens de grand prix van Belgie gewerkt met Gonzalo, zes dagen daarna was hij er niet meer. Zijn ongeluk op Laguna Seca! Ik zal nooit niet vergeten wat en waar ik was toen ik een gsm oproep kreeg van de Astromega teamleiding met de melding dat Gonzalo net een ongeluk gekregen had tijdens de training voor de Champ cars, het was rond 10u30. Even later kreeg ik het nieuws dat hij overleden was. Ik ben er weken van onder de voet geweest, zoniet ziek? Ik kende Gonzalo al twee jaar, kende zijn zus, zijn familie. Tijdens het Grand Prix weekend de week ervoor had hij nog met mijn oudste zoontje gespeeld in de F3000 paddock in Spa. Het kwam hard aan, heel hard. Gonchi was een warme man, intens gelukkig met wat hij deed. Nam altijd tijd voor zijn fans. Als hij de race won in Monaco ( F3000 ) was hij zo blij als een kind. Hij kreeg een staatsbegrafenis in Montevideo ( Uruguay ) en er was een periode van nationale rouw afgekondigd. Ik heb van hem nooit afscheid kunnen nemen. Ik zie hem daar nog zitten in de Astromega Truck met mijn zoontje op zijn schoot, zo was hij, zo zal hij altijd in mijn geheugen blijven.
Reply With Quote
Old 17-12-2002, 07:33
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Heel simpel. Stefan bellof voor mijn ogen zien verongelukken in Spa 1985.
Foto's posten daarover doe ik niet, sorry.
Reply With Quote
Old 17-12-2002, 21:09
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Obi-Jan

Anthony Kumpen tijdens de 24hr op Spa was ook even schrikken (ik had het geluid van de TV af staan), maar dat is gelukkig goed afgelopen.

Mja, effe serieus geschrokken toen k da doorkreeg, maar k wist direct da hij ongedeerd was.
Als k nu die beelden zie, dan denk k altijd hoeveel geluk hij heeft gehad... Maar t feit dat hij ongedeerd was, vervaagde de beelden snel

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules