De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 20-12-2002, 03:38
Rrubinio Rrubinio is offline
De Paddock Regular

Donderdag 19 december, vrije-trainings-dag

Voor het circuit van Zolder is het race seizoen 2002 nu volledig afgerond.
De vrieskou had het asfalt bij zonsopgang herschapen tot een ware ijspiste. Wachten dus tot die zelfde zon warm genoeg zou zijn om het flinter dun laagje ijs weg te branden. Omstreeks 10 uur waagde de eerste wagen zich op de piste, een 4x4 terreinwagen op verkenning, even later gevolg door de Porsche van Driving Experience. Na de middag pauze het zelfde scenario, overal verraderlijke rijmplekken en piloten die op hun hoede waren. Dankzij de open pers dag van Dubois Racing was er toch nog iets beweging op het circuit.
Rond het circuit is er activiteit zat. De helling achter de nieuw pitbox/persruimte is bijna voltooid. Maar ook de bomen die vroeger deel uitmaakte van de camping zijn bijna allemaal gerooid. Deze moeten plaats maken voor een nieuwe toegangsweg zodat de paddock zone behoorlijk uitgebreid zou kunnen worden. Negen wagens en de Belcar Mini sluiten het seizoen 2002 definitief af.
Fini, schluss, finito, gedaan voor dit jaar !!!!!!

Voor foto's >>>>> Klik>>>>>>>> HIER

Voor een overzicht op de fotoalbums >>>klik>>>HIER

Last edited by Rrubinio; 21-12-2002 at 22:49.
Reply With Quote
Old 20-12-2002, 06:48
Cat-Seven's Avatar
Cat-Seven Cat-Seven is offline
De Paddock Rookie

En een mooie maar toch glijdende afsluiting was het wel degelijk, bij het uitkomen van de JackyX leek het wel of je op sneeuw aan het rijden was ... van zwart asfalt kon je daar echt niet spreken Het zicht om bij vallende duisternis richting chicane op een volle maan af te stormen maakte echter alles goed ...

Ik zou de kans hier even willen grijpen om al die mensen te bedanken die het steeds mogenlijk maken om in alle veiligheid op Zolder aan motorsport te doen. We komen elkaar vaak tegen ... ongeveer 1 keer per ronde ... maar hebben meestal niet de kans om jullie persoonlijk te laten weten dat we jullie werk 100% apprecieren !!!

Vooral de 2 laatste trainingsdagen had ik bijna medelijden als ik jullie met verkleumde handen zag kijken naar die enkele wagens die rondjes aan het draaien waren ... sommigen met de luxe van een vuurtje, de meesten alleen met een goeie kop koffie. Hoedje af daarvoor ..... !!

Nogmaals bedankt ... en Rrubinio, "Keep up the good work"!!
Old 20-12-2002, 11:22
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Het Perdieus-Funcupke mist weeral een spoilerke

Rrubinio, hopelijk doe je dit volgend jaar ook terug. Altijd de moeite waard om de verslagen van de donderdag-trainingen te lezen. Keep up the good work!
Reply With Quote
Old 20-12-2002, 20:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

ook van mijn kant, leuk om te lezen met af en toe een primeur of scoop tussen de regels door..........doorgaan in 2003!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 21-12-2002, 14:07
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Cat-Seven

Ik zou de kans hier even willen grijpen om al die mensen te bedanken die het steeds mogenlijk maken om in alle veiligheid op Zolder aan motorsport te doen. We komen elkaar vaak tegen ... ongeveer 1 keer per ronde ... maar hebben meestal niet de kans om jullie persoonlijk te laten weten dat we jullie werk 100% apprecieren !!!

Vooral de 2 laatste trainingsdagen had ik bijna medelijden als ik jullie met verkleumde handen zag kijken naar die enkele wagens die rondjes aan het draaien waren ... sommigen met de luxe van een vuurtje, de meesten alleen met een goeie kop koffie. Hoedje af daarvoor ..... !!

Nogmaals bedankt ... en Rrubinio, "Keep up the good work"!!
i agree on thet 1 keep up the good work guys!!!

en bedankt voor alles, ik zie jullie wel terug volgend jaar op de piste in één of andere cup we zien wel!!
Old 24-12-2002, 19:40
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

merci ronald voor de fotokes en hopelijk tot volgend jaar
ik lees die donderdagverslagen ook iedere keer met veel plezier

en stijn, het was een testdagske hé, gewoon om te zien of de motor het nu al wat beter deed. als ge goed ziet op de foto's herkent ge ruben maes in ons machien, blaim him!!!

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules