|
|
||||
|
||||
That's the spirit.
En ondertussen breid ge uw kennis van de gewijde autosportgeschiedenis weer wat uit. |
|
||||
|
||||
Tof initiatief. Mijn antwoorden zijn verstuurd. Deze was echt easy, maar ik begin dan ook al stillekes bij de anciens te horen... F1 is dan ook bekend terrein, maar ben vooral benieuwd naar de andere takken van de autosport, want er zijn er bij waar ik 'nul de fuck' van afweet
Let Battle Commence! |
|
||||
|
||||
Je mag je verwachten aan F1, rally, Le Mans, tourisme en GT, Indy, alle sportwagendisciplines, enz...
Echt van alles wat. De winnaar moet een echte duivel-doet-al zijn vinden we |
|
||||
|
||||
Staan de vragen van vorig jaar niet meer online ? Om Huudo een idee te geven wat er nog komt.
|
||||
|
||||
Quote:
guygol@skynet.be Controleer anders eens? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Er effectief even een kijkje gaan nemen zou al veel helpen Er moet ergens een bug in vBulletin zitten, lijkt me... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Maar ik zie het al, 'k sta in de lijst, dus 't is prima. Het beloofd inderdaad spannend te worden. Ik moet mijn schermresolutie al aanpassen om de tabel er helemaal op te krijgen |
|
||||
|
||||
Quote:
Jan. =---
|