![]() |
|
|
|||
|
|||
Sennake,
er staan foto's op onze site van die blauw pattatten ... zeker geen album van suske en wiske maar echt hetgeen er de zaterdag op tafel kwam ... De RTM-babes hebben nogal wat gevoel voor humor, en hetgeen ze erin gedaan hadden (een klein fleske) was totaal onschadelijk voor het darmstelsel wisten ze te vertellen ... een te hoog concentraat zorgde wel voor blauwe tanden ... Voor de 24h voorzien we fluo pattatten ... zodat we ze kunnen zien in het donker !!!! Groeten Karl RTM http://www.rtm-racing.be |
|
||||
|
||||
Ik heb ze gezien, toch maar een raar gezicht als je het mij vraagt. Heb je die met smaak kunnen opeten? En wordt er geen "wraakactie" op die RTM-babes gepland? Anders wil ik DAAR ook wel foto's van komen nemen eh
![]() |
|
||||
|
||||
Merci sennake.
|
|
||||
|
||||
Prachtige foto's sennake! Vooral die van de corvette in de regen en die van de pitstop van Leinders zijn echt de max!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
FleaBite, welk toestel gebruik je?
|
|
||||
|
||||
Pentax Optio 330GS (voor alle duidelijkheid, deze foto's zijn gemaakt door HHugo he. Moest ik er gemaakt hebben, ge zou nogal lachen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by HHugo; 01-05-2003 at 14:59. |
|
||||
|
||||
vele beter se
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() More to come. |
|
||||
|
||||
waarom sponsort mijn pa deze wagen? wist niet eens dat we een tuinbedrijf hadden
![]() ![]() Eindeliijk weer eens analoge foto's ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()