![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
AHUM !! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
THX
![]() ![]() ![]() Ik heb er echt van genoten. ![]() Veel geluk voor de rest van het seizoen. MANU |
|
||||
|
||||
Re: Onboard Yaris
Quote:
amai dat is cup-racen dus of wa? nu vind ik dat er in de funcup op de limiet gereden wordt, maar dit is de limiet hoeveel motoren steek je op een jaar philippe? want ik hoor je toch zeer hard op de motor remmen, daar zit waarschijnlijk wel een begrenser op niet? tja, zo rijden moet ik ook eens proberen, dit is gewoon de limiet, ongelooflijk!! schitterend!! dan is rijden met een funcup echt nog wel braaf te noemen, alleen het gedrag van de wagen is raar! die voortrein is nooit onderstuurd!!! en patinerend wegtrekken vanachter is met een voortrekker ook niet het geval uiteraard! bangelijke filmpjes philippe
|
||||
|
||||
na de andere posts hier te hebben gelezen (ben sinds lang weer thuis en daar kan ik dat filmke dus wel spelen maar op de univ niet) weet ik dus al waar het allemaal aan ligt en heb ik al antwoord op mijn vragen gekregen
|
||||
|
||||
Re: Re: Onboard Yaris
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Onboard Yaris
Quote:
maar hier is een tikje rapper gedaan dan bij ons, en onze carosserie is ook niet zo stevig nee, ik verschoot gewoon van de remzones, zo op de begrenzer remmen, spectaculair, maar ik zou het niet direct durven!! als je bij ons middenin het peloton vertrekt is het wel iets drukker en moet je geen watje zijn om met een vijftal wagens op een rij de bocht in te gaan ... en ja vijf wagens kunnen niet samen op een rij rijden en ja met vijf in de bocht lukt ook niet! ge begrijpt wel wat ik bedoel zeker! da kan niet maar het gebeurt toch !! ![]()
|
||||
|
||||
Race 1 van de Spa Euro Race staat nu online:
http://www.autosport.be/SER1.wmv Een beetje uitleg: Als 9de vertrokken zat ik goed na Combes, met Kelly Jamers vlak achter mij. In Stavelot moest ik binnenkant houden om Kelly af te houden, waardoor zij perfect kon slipstreamen om in de remzone van de bus-stop langszij te komen. Ik dacht dat we met 2 naast elkaar erdoor konden, maar het liep mis waardoor ik Kelly een dreun verkocht en zij achterstevoren stond. In de volgende bochten (Source + Raidillon) kreeg ik het aan de stok met de Finse gastrijder en Geboers (warm moment!), waardoor mijn ophanging geraakt was, en ik diezelfde ronde nog in de grinbak sukkelde. Toen kreeg ik ook nog zwarte vlag voor het incident met Kelly.... End of story.. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|