![]() |
|
|
View Poll Results: Wie wint het Belcar-kampioenschap in GT? | |||
De GLPK-Viper en wel op zijn spreekwoordelijke sokken... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
27 | 72.97% |
Die andere Viper...uit het hoge Noorden |
3 | 8.11% |
De verrassende RTM-Porsche van Lamot & co |
5 | 13.51% |
Twee pop-idolen van bij AD |
0 | 0% |
Voor Bart VDC: Thiers & Thiers |
0 | 0% |
Ik weet het echt niet |
2 | 5.41% |
Voters: 37. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
Na 3 races...
gaan we eens kijken wie er kampioen wordt in GT volgens U trouwe paddockers. (Stemmen is ook hier verplicht
![]() |
|
|||
|
|||
Persoonlijk kies ik voor de GLPK Viper (hoe zou dat komen
![]() Wat Thiers-Thiers betreft : zij maken een goede kans in GTB, net als Lamot & Co. Het algemene GT klassement zie ik hen echter niet winnen en dat zal ook de doelstelling niet zijn van de broertjes noch van Lamot & Co. |
|
||||
|
||||
Ik vind het nog net iets te vroeg om hierover al uitspraken over te doen. Na de 24u van Zolder zullen we meer weten...
|
|
||||
|
||||
![]()
ik denk wel dat de GLPK de Belcar wint dit jaar.. maar ik hoop wel dat er iemand anders wint want voor de algemene overwinning begint het saai te worden
|
||||
|
||||
Volgens mij is de Kuismanen Viper is niet echt constant genoeg om de GLPK-Viper aan te kunnen vallen ...
Ik vind ook dat het trio Kumpen - Cohen - Dupont toch wel iets sterker is dan Kuismanen - Hasenbichler.... |
|
||||
|
||||
Bart en Franz zullen met hun RTM-Porsche nog blijven verassen...
|
|||
|
|||
Ik hoop dat ze niet "verassen"...anders gaan ze bij RTM nogal wa bluswerk hebben
![]() ![]() ![]() ver-assen... ![]() verrassen : het is die jongens en hun team van harte gegund, ze verdienen goede resultaten na de vele tegenslagen die het team heeft gekend. |
|
||||
|
||||
Veel geluk hebben ze dit weekend weeral niet, en dan spreek ik over het duo Goossens-Penders.
Honderden uren werk gestoken in het "fixen" van hun Porsche na de laatste crash, en dan rijdt Marc vrijdag de motor stuk. Het zal weer een druk weekend worden voor de mechaniciens van RTM, die maar liest 4 porsches moeten prepareren voor de race van zondag...
Do, or do not, there is no try... Last edited by Tommer; 08-06-2003 at 01:51. |
|
||||
|
||||
die porsche hebben ze dan ondertussen toch weeral goed in orde gekregen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|