![]() |
|
|
|||
|
|||
iemand een idee wie er met de mini's reed in Spa?
|
|
||||
|
||||
Pierre Sevrin heeft met die gele gereden denk ik, het zou ook met een rode kunnen geweest zijn, maar hij heeft er mee gereden omdat een klant van hem dat gevraagd! heb het via de speaker gehoord! kwalificatietijd van sevrin was 3'07'..''
ben eens in die box daar gaan kijken! die tweede mini was de rode met een witte streep vooraan, of twee witte strepen van uit de mini cup, piloot is aangesloten bij de mak maar herinner mij zijn naam niet meer. ne redelijk lange naam, als ge het zegt weet ik het wel terug.
|
||||
|
||||
Hier komt de autosport op de eerste plaats. Iedreen is welkom en men kijkt niet neer op je omdat je maar een HONDA'tje hebt of een Clio. Het is betaalbaar € 2.500 voor 5 wedstrijden , 5 maaltijden 'all you can eat & drink" inbegrepen , box , etc.
twee reeksen van 1 uur training en twee reeksen van 90 min wedstrijd met een verplichte piloten wissel vat best mee. Natuurlijk is het deelnemersveld niet zo "CHIQUE" als de BC of TC maar dat wil niet zeggen dat er geen toffe sfeer is. De organisatie is wel iets minder nonchalant dan bij de ASAF , Maar de autosport blijft op N° 1 staan. |
|
|||
|
|||
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|