De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 14-05-2003, 18:34
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Beemer
Elk filmpje blijft indrukwekkend vindt ik! Prachtig werk weeral!

AHUM !!
Reply With Quote
Old 14-05-2003, 20:44
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Autosport.be
Afhankelijk van de slipstream tussen 175 en 180 km/u
yaiks, dit zijn echt wel mooie snelheden als je het mij vraagt. Vooral in zo'n kleine auto.
Old 14-05-2003, 20:45
manu's Avatar
manu manu is offline
De Paddock Regular

THX

Ik heb er echt van genoten.

Veel geluk voor de rest van het seizoen.

MANU
Reply With Quote
Old 18-05-2003, 01:27
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

Re: Onboard Yaris

Quote:
Niet dat het zeer spectaculair is (was), maar er zijn onboard beelden vanuit mijn Yaris te downloaden. Het gaat om de complete eerste en tweede race van afgelopen weekend.

Race 1: In tweede bocht (Kanaal) al geraakt door Jacques Morlet, met een slepende carrosserie (goed te horen) tot gevolg, waardoor ik serieus aan snelheid verloor op de rechte stukken.

Race 2: Vanaf de tweede rond een warmlopende motor (meer dan 100 graden watertemperatuur), waardoor ik vroeger moest gaan schakelen en vermogen verloor...

Pechweekend dus.

Download: RACE 1 - RACE 2

Ook van de komende wedstrijden zullen er onboard beelden beschikbaar gesteld worden.
wowowowowowwow

amai dat is cup-racen dus of wa?
nu vind ik dat er in de funcup op de limiet gereden wordt, maar dit is de limiet
hoeveel motoren steek je op een jaar philippe? want ik hoor je toch zeer hard op de motor remmen, daar zit waarschijnlijk wel een begrenser op niet?
tja, zo rijden moet ik ook eens proberen, dit is gewoon de limiet, ongelooflijk!! schitterend!! dan is rijden met een funcup echt nog wel braaf te noemen, alleen het gedrag van de wagen is raar! die voortrein is nooit onderstuurd!!! en patinerend wegtrekken vanachter is met een voortrekker ook niet het geval uiteraard!

bangelijke filmpjes philippe
Old 18-05-2003, 01:54
Maarten's Avatar
De Paddock Enthousiast

na de andere posts hier te hebben gelezen (ben sinds lang weer thuis en daar kan ik dat filmke dus wel spelen maar op de univ niet) weet ik dus al waar het allemaal aan ligt en heb ik al antwoord op mijn vragen gekregen
Old 18-05-2003, 12:58
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Re: Re: Onboard Yaris

Quote:
Originally posted by Maarten
wowowowowowwow

amai dat is cup-racen dus of wa?
nu vind ik dat er in de funcup op de limiet gereden wordt, maar dit is de limiet

tja, zo rijden moet ik ook eens proberen, dit is gewoon de limiet, ongelooflijk!! schitterend!! dan is rijden met een funcup echt nog wel braaf te noemen
Wat wilde nu zeggen Maarten? Dat de Funcup eigenlijk voor watjes is?
Reply With Quote
Old 18-05-2003, 17:43
Maarten's Avatar
De Paddock Enthousiast

Re: Re: Re: Onboard Yaris

Quote:
Originally posted by stijnconinx
Wat wilde nu zeggen Maarten? Dat de Funcup eigenlijk voor watjes is?
nee coninx ge snapt het niet hé

maar hier is een tikje rapper gedaan dan bij ons, en onze carosserie is ook niet zo stevig

nee, ik verschoot gewoon van de remzones, zo op de begrenzer remmen, spectaculair, maar ik zou het niet direct durven!!

als je bij ons middenin het peloton vertrekt is het wel iets drukker en moet je geen watje zijn om met een vijftal wagens op een rij de bocht in te gaan ... en ja vijf wagens kunnen niet samen op een rij rijden en ja met vijf in de bocht lukt ook niet! ge begrijpt wel wat ik bedoel zeker! da kan niet maar het gebeurt toch !!
Old 11-06-2003, 23:16
Autosport.be's Avatar
Autosport.be Autosport.be is offline
De Paddock Rookie

Race 1 van de Spa Euro Race staat nu online:

http://www.autosport.be/SER1.wmv

Een beetje uitleg:

Als 9de vertrokken zat ik goed na Combes, met Kelly Jamers vlak achter mij. In Stavelot moest ik binnenkant houden om Kelly af te houden, waardoor zij perfect kon slipstreamen om in de remzone van de bus-stop langszij te komen. Ik dacht dat we met 2 naast elkaar erdoor konden, maar het liep mis waardoor ik Kelly een dreun verkocht en zij achterstevoren stond.

In de volgende bochten (Source + Raidillon) kreeg ik het aan de stok met de Finse gastrijder en Geboers (warm moment!), waardoor mijn ophanging geraakt was, en ik diezelfde ronde nog in de grinbak sukkelde. Toen kreeg ik ook nog zwarte vlag voor het incident met Kelly.... End of story..
Reply With Quote
Old 12-06-2003, 10:02
Kelly Jamers Kelly Jamers is offline
De Paddock Regular

Quote:
Race 1 van de Spa Euro Race staat nu online:

http://www.autosport.be/SER1.wmv

Een beetje uitleg:

Als 9de vertrokken zat ik goed na Combes, met Kelly Jamers vlak achter mij. In Stavelot moest ik binnenkant houden om Kelly af te houden, waardoor zij perfect kon slipstreamen om in de remzone van de bus-stop langszij te komen. Ik dacht dat we met 2 naast elkaar erdoor konden, maar het liep mis waardoor ik Kelly een dreun verkocht en zij achterstevoren stond.

In de volgende bochten (Source + Raidillon) kreeg ik het aan de stok met de Finse gastrijder en Geboers (warm moment!), waardoor mijn ophanging geraakt was, en ik diezelfde ronde nog in de grinbak sukkelde. Toen kreeg ik ook nog zwarte vlag voor het incident met Kelly.... End of story..
ik vond niet dat ge daar een zwarte vlag voor moest krijgen!!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules