|
|
||||
|
||||
Motor van de Enzo Ferrari op schaal 1/3
The sole UK agents of master craftsman Terzo Dalia, La Passione, have announced his latest 1:3 scale engine, that of the Enzo Ferrari.
Some of the details are:
Bron: Ferrari Owners Club UK |
|
||||
|
||||
Ziet er in ieder geval wel heel knap uit, zeker een must voor de echte verzamelaars!
|
|
||||
|
||||
Als je 5.500 ponden te veel hebt, why not?
|
|
||||
|
||||
Quote:
£ 5500, da's verdorie los over de 300.000 fr of € 8000... Daar koop ik mijn BMW voor! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben dus geen verzamelaar. Heb eens ooit een NSX 1/12de gekocht voor 5.000 BFr en dat is echt de limiet. Studio27 bijv. heeft F-1's op 1/20ste die toch duurder zijn dan 125 euro en eigenlijk zou ik die wel in mijn collectie willen, maar dat kan ik er gewoon niet aan spenderen. 'k zal mijn kitjes maar blijven verder plekken zeker... |
|
||||
|
||||
Quote:
Eerlijk gezegd hoop ik dat die Ferrari nog LANG op zich laat wachten |
|
||||
|
||||
Nog zo'n juweeltje:
F2002 1:5 The World Championship winning F2002, made by Bell in 1:5 scale. This model has been made with the aim of providing the most faithful reproduction possible of the actual car’s technical and aerodynamic characteristics. The desing and build quality of this model and its components represents Ferrari’s maximum level of safety, performance and reliability. The radiators, the exhausts and the rear end of the car are brand new. Limited edition: 100 pieces. The model measures 82x37x20 cm www.ferrari.com (en dan Ferrarishop) en da kost 2500€ Hmmm, knappe salontafel...
|
||||
|
||||
Amai, da kan ik dus echt nie begrijpen hè, dat er mensen zijn die dat eraan zouden geven.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar voor simpele zielen als wij: helaas pindakaas |
|
||||
|
||||
Quote: