![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
De foto's zijn inderdaad nie slecht hoor. Het kan ermee door. Ook die van Vincent trouwens. Ik denk dat ze bij JMB-racing blij zouden zijn met de foto's van de nr 68 en 52.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het was idd de bedoeling om de eerste foto's in de volgorde van de einduitslag te zetten. En ik heb mij vergist bij nr°3... Al mijn excuses aan Seikel Motorsport (nr°72)... Je foto's zijn trouwens echt super, Sennake !!! Vooral die van de crash van de Force One Viper ![]() Mvg Vincent
|
||||
|
||||
Sennake,
Ik heb die foto nu al een keer of 5-6 gezien en elke keer opnieuw spring ik nog een halve meter achteruit van mijn computer... Trouwens, ze staat nu ook op Dailysportscar - ik weet niet of dit rechtstreeks van u kwam, of via Mike Hezemans. Voor mij in elk geval de foto van het weekend. Proficiat. Trouwens, er is blijkbaar een smiley-icoon dat de foto perfect samenvat: Quote:
![]() Last edited by JFL; 28-07-2003 at 16:17. |
|
||||
|
||||
Knappe foto's mannen doe zo verder
![]() |
|
||||
|
||||
Mijn fotokes staan ook online. Je vind ze op http://www.belgiracing.tk
Er zijn ook enkele foto's bij van de show-wagens in de paddock. |
|
||||
|
||||
Prachtige foto's Vincent en Guy maareuh heeft er niemand van jullie foto's van de 109? Ik heb enkel op HIBN foto's gevonden maar daar staat telkens een kudde vrouwen voor...
|
||||
|
||||
prachtige foto's zijn dat guy en vincent proficiat
![]() |
|
||||
|
||||
Mooie foto's allemaal!
|
|
||||
|
||||
Mijn zwikkie staat ook online..........
Foto's zijn genomen op de vroege zondag morgen, gevolg veel smerigheid en duc-tape op http://crash.to/zandbak
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
![]()
quote van racesimcentral waar de mensen die foto van Guy ook gezien hebben.
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
zit dat nie lastig in je broek? ik bedoel, tzal vast wel een beetje knellen ???
Wat vind hezemans eigenlijk van z'n/jouw foto?
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
de #5 festina is een stuk vuiler!
wat mij opvalt is dat je de hele 24h behoorlijk op het zelfde stukkie heb gezeten of lijkt dat maar zo?
|
|