![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Deze Seat doet het trouwens voortreffelijk in dat Spaanse kampioenschap. Voor meer info over dat kampioenschap kan je terecht op www.dailysportscar.com Joost |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Guy heb je hem niet in een nog groter formaat, ik vind het een magistrale foto die mijn desktop wel zou opfleuren!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Ik stond op het proximus-terras toen de Viper de muur in ging ... heel indrukwekkend.
Wanneer je dan de Guy zijn foto ziet, dan kan je je voorstellen wat er op dat moment door je hoofd moet gaan, zowel voor de piloot als de fotograaf !!! 'De' foto van het jaar, als je het mij mag vragen !!!! veel zie je dit niet !!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Hij is niet helemaal scherp
![]() ![]() jan |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Gij zijt nen echte ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Inderdaadv toch een ietsje bewogen lijkt me
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Awel, daar zit een geurtje aan die foto ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nee Guy, heb vorig jaar een vergelijkbare ervaring gehad.....op het moment zelf voel je niks.........maar na afloop , ik trilde als een rietje. Het was de Belcar BMW van Gabriels die tijdens het NRF op me afkwam tijdens de zaterdag training. Zoiets vergeet je nooit meer.........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Willen we zondag ook zo eens een fotosessie doen tijdens de TC?
Wat ne mens al allemaal doet en afspreekt met de piloten om de foto van het jaar te kunnen maken hé ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
mensen van Roos Optima waren héél erg vriendelijk ...
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|