De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 31-07-2003, 21:14
Rrubinio Rrubinio is offline
De Paddock Regular

Donderdag 31 juli, vrije-trainings-dag

Gesloten wegens omstandigheden.

Gek hé, dat ik hier voortaan geen stukje meer zal schrijven, terwijl het net zo’n leuke opdracht leek om daar op te broeden op een of andere veiligheid post. Een mooie taak, met gegarandeerd een hoop geïnteresseerde lezers. Fini.

Gek hé, dat ik voortaan alle anekdotes voor mezelf moet opbergen. Over de aanrijding van Peter Tjoen en Hans Van Os, de crash van de Corvette en over de heersers van deze tijd. Fini.

Gek hé, dat ik alle andere kleurrijke figuren nooit meer zal kunnen bewieroken of afbreken. Fini.

Gek hé, dat ik de pittige verhalen over de donderdag training achter me laat. Zojuist schoot dat verhaal van ………………………me nog te binnen. Ik had u dat graag in detail verteld. Fini.

Gek hé, dat je het “donderdag ../../, vrije-trainings-dag” verslag voortaan alleen nog via persoonlijke e-mail of bij Autosport.be zult kunnen lezen.

Gek he’ dat je voortaan op dit forum het “donderdag trainings verslag” zult kunnen lezen van niemand minder als Marshal afgewisseld met Vertigo.
Succes mannen, voor mij is het Fini.

Ronald

Last edited by Rrubinio; 31-07-2003 at 21:35.
Reply With Quote
Old 31-07-2003, 21:37
NGT Racing's Avatar
NGT Racing NGT Racing is offline
De Paddock Regular

Ik snap er niks van maar zal je verslagen missen.
bedankt voor de verslagen die je gepost hebt,

Marc
Reply With Quote
Old 31-07-2003, 21:39
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

ik zal donderdag s'avonds UW verslag + foto's hier missen.
Maar waarom eigenlijk? of stel ik deze vraag beter niet?
In ieder geval: bedankt Ronald voor de talrijke verslagen en mooie foto's.
Reply With Quote
Old 31-07-2003, 21:42
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

Iets te vlug gepost. Mijn Euro begint te vallen waarom Jij HIER geen verslagen meer post. Ik kan het begrijpen.
Reply With Quote
Old 31-07-2003, 21:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Ronald, deze reactie is zwaar over de top.........heb destijds al mijn excuses aangeboden. Om dan nu weer met naam genoemd te worden vind ik toch wel wat ver gaan.............

Maar als je het zo wilt? oke, zal me eerlijk gezegd een worst wezen.........te onnozel voor woorden dit.

Dit is de oorzaak , met mijn eerste post in die thread is niks mee, geef zelfs de credits aan Rrubinio
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 31-07-2003 at 21:47.
Reply With Quote
Old 31-07-2003, 23:47
moore's Avatar
moore moore is offline
De Paddock Regular

zal je verslagen en mooie foto's missen Rrubinio
Reply With Quote
Old 01-08-2003, 01:58
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

Aha blijkbaar heb ik hier iets gedaan wa ik beter ni gedaan had.
Ik heb niet de bedoeling gehad om iemands stekje over te nemen. Het enige wat ik gedaan heb is foto's gemaakt die op internet gezet en daarna gewoon even aan de paddockers laten weten dat ze al iets konden bekijken van de trainingen.
Hiervoor heb ik gewoon de meest voor de hand liggende naam gekozen om de thread te benoemen.
Hoe moest ik dan de thread noemen?
Ik wou gewoon zo snel mogelijk de paddockers wat autosportfoto's aanbieden. Zonder bijbedoelingen.
Sorry als als da niet mag.
(Eigelijk was het mijn bedoeling om er bij te zetten dat het enkel foto's waren. Maar ik zag te laat dat ik dat er niet had bijgezet. En ik weet niet ofdat je een threadnaam kan veranderen.)

Last edited by vertigo; 01-08-2003 at 02:05.
Reply With Quote
Old 01-08-2003, 11:07
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

Dit lijkt me inderdaad weer een "kleinood" waarover men valt. Beter alles eens uitpraten/schrijven he mannen!
Reply With Quote
Old 01-08-2003, 13:44
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

hallo kroket
Reply With Quote
Old 01-08-2003, 15:35
TYRI F1's Avatar
TYRI F1 TYRI F1 is offline
De Paddock Regular

beetje snel op je pik getrapt Rrubinio? Kom op man, 1 post. Wat maakt het uit! Je kon toch gewoon d'r onder je verslag uitbrengen?
Heb je die topic titel trouwens ergens geclamed? nee he, nou dan, dan kan marshal die toch ook gewoon gebruiken zonder wie dan ook te schaden?
Old 01-08-2003, 18:23
Rrubinio Rrubinio is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by TYRI F1
beetje snel op je pik getrapt Rrubinio? Kom op man, 1 post. Wat maakt het uit! Je kon toch gewoon d'r onder je verslag uitbrengen?
Heb je die topic titel trouwens ergens geclamed? nee he, nou dan, dan kan marshal die toch ook gewoon gebruiken zonder wie dan ook te schaden?
Ok, ik ga het nog één keer uitleggen.

Enkele jaren geleden wist de helft van de Paddockers of hoe dit forum toen ook mocht heten dat er op donderdag getraind werd op het circuit van Zolder. In ieder geval werd er niet over gepraat. Door mijn aanwezigheid in de weekploeg had ik in de race weekends altijd straffe verhalen te vertellen. Deze straffe verhalen werden al vlug straffe e-mails die tussen de baancommissarissen onderling werden doorgestuurd. Tijdens een gesprek met Werner en Guy ( Belcar voorstelling 2001) werd afgesproken om deze verhalen wat minder in-site te maken en ze op het forum te posten. Blijkbaar viel dat in goede aarde want Philippe Luybaerts van Autosport.be had ook dadelijk interesse in dat stukje over de donderdag training.
Nu een dikke 2 jaar later of ongeveer 65 maal een relaas over de donderdag training waarbij telkens en hoop lezers bereikt worden voelt iedereen zich geroepen om over de donderdag training een eigen versie te posten.
En NIEMAND kan en zal hun dat verbieden, ook ik niet.
Maar het zal gebeuren zonder mij.

Dus niks op de pik getrapt, en nog minder een topic geclamed.
Maar alleen al voor de moeite en de tijd die iemand in een relaas steekt iedere week opnieuw en dat reeds meer dan 2 jaar (ook in komkommer tijden) zoiets moet je respecteren.
Tenzij je het worst kan wezen, en dan moet je er zelf aan beginnen !

Ce n' est pas fini !
Reply With Quote
Old 01-08-2003, 18:59
Guy's Avatar
Guy Guy is offline
De Paddock Regular

Thumbs up

Beste Rrubinio,

Ik heb uw relaas over de donderdagtrainingen steeds geapprecieerd, en zoals je al zei, ook als er niet veel te zien was, heb je je trouw van je 'plicht' gekweten .
Voor mijn part mag je daar gerust mee doorgaan en maak je niet te druk: De volhouder wint ALTIJD !
Reply With Quote
Old 01-08-2003, 20:00
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Mij hebben ze altijd 1 ding wijsgemaakt :

Als ze je willen copiëren dan is dat omdat je goed bent in je ding. Als er zijn die zoiets willen nadoen, laat ze doen, die gaan er van zelf vantussen.

Kwaliteit komt altijd bovendrijven !

Denk hier maar eens goed over na. Als iedereen zou stoppen omdat iemand anders zijn werk copieert, dan zouden wij elke dag moeten stoppen met ons werk in de drukkerij.

Wees sportief, doe voort en weet de vele lezers te entertainen met je leuke stukjes. Ik heb er alvast geen enkele over geslagen, ze waren elk op zich de moeite om op de hoogte te blijven.

Come back and be the best !
Reply With Quote
Old 01-08-2003, 20:08
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

Even voor de toekomst. Als ik nu fotokes van de trainingen heb en jou stukje staat nog niet online. Wat moet ik er dan mee doen?
Is dit niet goed dan? :"zolder vrije trainingen 31juli de foto's" (of zoiets) en ze daar bij zetten? Of heb je een beter id
Old 01-08-2003, 21:16
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

ik hoop dat hier toch een oplossing voor gevonden wordt...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules