![]() |
|
|
||||
|
||||
24u: 3u live op TV!
Op pitstop.tv staat het volgende:
De 24 uren van Zolder worden ook dit jaar rechtstreeks uitgezonden op Kanaaltwee. Voor de 25ste editie van de 24 uren doet de Vlaamse zender nog een extra inspanning met een bijkomende uitzending op zondagmiddag. Kanaaltwee begint rechtstreeks op zaterdag 23 augustus om 16u30 en loopt tot 17u45. Op zondagmiddag gaat Kanaaltwee opnieuw live van 12u tot 12u30 en van 16u tot 17u15 wordt het laatste uur en het podium in beeld gebracht. Het commentaar is van Peter Baert. Pitreporter is Gert Vermersch. ----------------------------------------------------------------------------------- Nice, bedankt Peter ![]() |
|
||||
|
||||
Om eerlijk te zijn, vind ik het niet meer dan normaal dat Kanaal 2 live gaat op de 24u. Als enige vlaams station dat degelijke coverage aanbied over Belcar kan men deze affiche toch niet zomaar laten voorbijgaan met een reportageke van 30min.
|
||||
|
||||
ja het wordt altijd maar beter en beter die 24 uurs reportages op pitstop.tv
en ik denk wel dat de grootste races van het belcar kampioenschap veel aandacht verdient....niet?
|
||||
|
||||
tof van peter dat hij er in geslaagd is om meer zendtijd vast te krijgen
wordt zeker de moeite, al zal ik er niks van kunnen volgen want de 25ste begint mijn tweede zit, ik reken op sms'jes van de coninx ![]() heb dat weekend nl ook geen internet, wordt zwaar op mijn kin kloppen dus
|
||||
|
||||
Ik begin de 27ste
![]() |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat mijn vrouw tegen die tijd al bevallen is en ik de uitzendingen niet nodig heb, maar alles live kan gaan bekijken ter plaatsen
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote: