![]() |
|
|
||||
|
||||
Dan sta ik ter hoogte van die reclameborden en ik gebruik altijd dezelfde lens, want mijn digitaal toestel heeft een vaste lens : 10x optische zoom.
|
|
|||
|
|||
10x optische zoom staat ongeveer gelijk aan 350 mm.
|
|
||||
|
||||
Sennake, zèèr mooie foto's!
R@ce@holic, idem! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Knappe van de Mini Sennake (de rest ook offcourse, zowel de fotos van jou als van de andere fotografen
![]() Als iemand nog pics heeft van de mini, die ùmogen altijd doorgemaild worden... :-) dank bij voorbaat en zo ;-)
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Dank u allen hartelijk voor de complimenten!
![]() Guy, wij gaan elkaar vast nog wel eens ergens zien en dan zetten wij onze conversatie gewoon op hetzelfde prettige niveau voort! ![]() Want ook van mijnen kant was het een aangename kennismaking..... ![]() Steve, Ik doe gewoon drukken op een knopje op mijn camera en dan is het al klaar....makkelijk toch? ![]() ![]() Voor de Mini liefhebbers is er natuurlijk nog deze: ![]() en deze: ![]() en om af te sluiten nog deze: ![]() grtz, Dex. |
|
||||
|
||||
zou je op digitale video camera's nog een andere lens kunnen zetten? Ik ben namelijk opzoek naar een goede Digitale video camera met foto optie. Wat voor advies kunnen jullie mij geven?
|
|||
|
|||
Op sony camera's kun je andere lenzen plaatsen, van de foto's moet je niet al teveel verwachten.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook 2 of 3 goeie foto's, maar die zweven ergens rond op ee ncd rommeke. Ge krijgt ze ooit we leens te zien
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Prachtige foto's! Stuk voor stuk pareltjes!
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |