De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 01-09-2003, 19:01
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Marcosmeister
hoe laat komt da seffes nog??
Doe een beetje moeite en zoek het op
Reply With Quote
Old 02-09-2003, 11:02
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

Tiens, dit moet ik ook eens bekijken.
Reply With Quote
Old 02-09-2003, 11:09
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

heb zonet een stuk gezien ..... was te laat voor het begin ...

Als ik het straks helemaal heb gezien post ik mijn gedacht wel eens .... Hetgeen ik al gezien heb was zeker niet slecht.
Old 02-09-2003, 11:25
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
het was niet slecht , maar ik had een beetje een dit heb ik al gezien in pitstop gevoel. Als de inhoud van de twee programma's wat meer uit elkaar gaat liggen dan hebben we er zeker een nieuw leuk autosport programma bij.

Reply With Quote
Old 03-09-2003, 01:37
TommySoprano TommySoprano is offline
De Paddock Regular

Tja, wat moet ik zeggen ik brandt niet graag zo'n initiatief af, maar...
Was het niet Peter Baert in hoogsteigen persoon die hier een paar maand geleden sterk gekant was tegen een autosportprogramma op VRT? In zijn woorden was zoiets overlapping. Wel vandaag heb ik ook overlapping gezien. Want dat verslag van de 24 u van Zolder kwam me bekend voor. Waarom 2x hetzelfde voor dezelfde kijkers?
In de generiek ook niks van motorsport teruggevonden. Ik dacht nochtans dat er Supermotard en Boxer cup in zou komen.
Bij het begin van vorig seizoen had Peter B. ook supermotard belooft in pitstop. Nooit iets van gezien.
Als ik het goed begrepen heb zijn er twee programma's per week. Dus uitkijken naar de volgende TurboTV want dit was toch een enigszins een gemiste start!!
Reply With Quote
Old 03-09-2003, 06:46
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by TommySoprano
Tja, wat moet ik zeggen ik brandt niet graag zo'n initiatief af, maar...
Was het niet Peter Baert in hoogsteigen persoon die hier een paar maand geleden sterk gekant was tegen een autosportprogramma op VRT? In zijn woorden was zoiets overlapping. Wel vandaag heb ik ook overlapping gezien. Want dat verslag van de 24 u van Zolder kwam me bekend voor. Waarom 2x hetzelfde voor dezelfde kijkers?
In de generiek ook niks van motorsport teruggevonden. Ik dacht nochtans dat er Supermotard en Boxer cup in zou komen.
Bij het begin van vorig seizoen had Peter B. ook supermotard belooft in pitstop. Nooit iets van gezien.
Als ik het goed begrepen heb zijn er twee programma's per week. Dus uitkijken naar de volgende TurboTV want dit was toch een enigszins een gemiste start!!
Je heb dus duidelijk niet het verslag op pitstop gezien... Het waren 2 duidelijk verschillende reportages... Wel over hetzelfde onderwerp, maar nietemin verschillend...
Old 03-09-2003, 09:09
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Inderdaad, Pertti Kuismanen werd in de box vanuit een andere hoek gefilmd
Zijn ellenbogenwerk om duidelijk te maken hoe de Viper van de baan is gegaan was echter nog steeds even subliem.

jan
Reply With Quote
Old 03-09-2003, 10:41
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Tja, ik vindt het toch ook een beetje een spijtige start, ik had ook meer diversiteit verwacht. Maar ik geef het programma het voordeel van de twijfel.

Wat ik wel vindt is dat men zeker geen reclame mag maken voor Pitstop...
Reply With Quote
Old 03-09-2003, 16:17
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Tja, je kan toch geen 2 totaal verschillende verslagen verwachten van dezelfde koers hé, en er was wel degelijk een verschil tussen het verslag op pitstop en op turbo tv... ik vond het een geslaagd begin, en dat zo een programma moet groeien is niet meer dan normaal...
Reply With Quote
Old 03-09-2003, 16:42
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Hier is Peter B. in hoogsteigen persoon.
Ik ben -eerlijk gezegd- wel wat verrast door de negatieve reacties. Ik dacht dat elke kans om autosport te promoten positief zou onthaald worden, maar blijkbaar ligt dat toch moeilijk.

Wat doe je in een eerste uitzending van een programma? Je probeert zoveel mogelijk de actualiteit te brengen. De recente actualiteit bij competities zonder exclusieve TV-rechten, was
- de Barum rally voor het EK
- de 24 Uren van Zolder

Inderdaad, weer die 24 uren van Zolder ... Was dat niet een van de populairste races van het jaar in ons land? Ik kan me natuurlijk vergissen.
Wie het verslag gezien heeft in Pitstop TV en daarna in TurboTV en daarbij geen verschil heeft gemerkt, heeft dan niet goed gekeken, vrees ik.
In Pitstop TV brachten we een chronologisch verslag van de 24 uren op basis van de beelden geleverd door Circuit Zolder en Videohouse.
In TurboTV blikten we terug op de 24 Uren in magazine-vorm. We begonnen het verslag zelfs met het podium , in de veronderstelling dat iedereen intussen toch al wel zal weten dat GLPK gewonnen had. Wie het verschil niet gezien heeft of niet wil zien, tja ... de gustibus ...

De Barum rally werd afgelopen weekend gereden en zat op kop in TurboTV.

We hebben inderdaad het programma niet meteen volgestouwd met Supermotard en Boxer Cup en dit en dat, omdat we nog een aantal weken en maanden te gaan hebben ... planning, weet je wel, en planning op lange termijn. Wie volgende week naar TurboTV kijkt, zal actie zien op 2 wielen.

Wie beweert dat Peter B. absoluut gekant was tegen een autosportmagazine op VRT, is niet correct bezig. Peter B. had daar zijn bedenkingen bij, in het licht van financiële schaarste. De vijver is vrij klein, weet je wel.
Als ik me niet vergis, loopt er op de VRT toch al om de 2 weken een autosportmagazine net voor de live uitzending van de F1. Dus hoera toch?

Ik hoop dat de meeste autosportliefhebbers door hebben dat LibertyTV een onwaarschijnlijk fantastische kans biedt door TurboTV in PRIME TIME te programmeren. Is het dan niet ongelooflijk fantastisch dat de 24 uren van Zolder ook eens in PRIME TIME worden uitgezonden? Ik dacht van wel. Ik ben een autosportfanaat, ik adem autosport, ik vind het vreselijk hoe autosport soms behandeld wordt op de stations, genre VTM, VRT, VT4 in PRIME TIME. Ik zal hier maar niet uitleggen hoe we moeten wringen en doen om een item in het nieuws te krijgen.
De kansen die LibertyTV autosport geeft, zijn haast onbetaalbaar voor de promotie van de sport.
Vandaar dat inderdaad een aantal onderwerpen uit Pitstop TV, dat op onmogelijke uren wordt uitgezonden, zullen herwerkt worden voor een uitzending in PRIME TIME op LibertyTV.

Promotie van de autosport, daar gaat het bij mij om, al sinds 1989, toen ik als jonge gast bij VTM begon ... en ik blijf ervoor vechten. Met dank aan LibertyTV.

Last edited by Peter Baert; 03-09-2003 at 16:46.
Reply With Quote
Old 03-09-2003, 16:55
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Ik vind t een goe programma, hoe meer autosport, hoe liever. En
als dan in de twee reportages, pitstop en turbotv, veel dezelfde beelden zitten, ja dan is da zo.
Ik ben al blij dat er weer een goed autosportprogramma erbij gekomen is.
Reply With Quote
Old 03-09-2003, 16:59
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Ik heb maar een stuk gezien van de uitzending, namelijk de samenvatting van de 24u. Die was dus totaal anders, bijvoorbeeld de on-boards.

Hoe meer autosport hoe liever
Reply With Quote
Old 03-09-2003, 18:29
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by stijnconinx
Ik heb maar een stuk gezien van de uitzending, namelijk de samenvatting van de 24u. Die was dus totaal anders, bijvoorbeeld de on-boards.

Hoe meer autosport hoe liever
Voila, moest iedereen nu zo ne keer denken hé

Enne Peter, van die negatieve reacties... ik vond het GOED!
Reply With Quote
Old 03-09-2003, 18:32
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Ge zijt niet alleen, Flugel... hoe meer autosport, des te beter...
Reply With Quote
Old 03-09-2003, 18:34
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Net de aflevering gezien over Rallycross, ben geen fan, maar vond de reportage over dat P.B die focus mocht testen wel tof.

Ik herhaal wel, misschien niet zoveel reclame maken voor pitstop ...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules