De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-09-2003, 09:44
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Na zondag ben ik er van overtuigd dat die hele Clio Cup een definitief verloren zaak is. De cowboys mogen gewoon hun gang blijven gaan; en van de "blauwe blazer"-garde van Renault en de RACB moet je ook geen heil verwachten. Ik vraag me af of die heren eigenlijk wel een race bekijken. Hangen ze niet liever in een mezzanine of VIP-tent aan de bar met een glas champagne in hun hand?
Moeten we sowieso nog woorden vuilmaken aan die Clio Cup? Met autosport heeft dat hele gedoe niet meer veel te maken.
Reply With Quote
Old 23-09-2003, 12:48
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Wat nog geen mens gelukt is, is de nederlandse Clio Cup wel gelukt namelijk: Klonen

Op 3 jaar tijd zijn de belgische Clio's net zo erg gworden als de nederlandse. Groot verschil met de vroegere Megane's..........daar werd destijds wel redelijk netjes gereden...........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 24-09-2003, 21:54
DamonHill's Avatar
DamonHill DamonHill is offline
De Paddock Rookie

Op www.racefotos.be staat een fotoreeks over het ongeval met Wim, die door Saelens het gras werd ingedrukt bij de start van race 1.

Nu snap ik wel meteen waarom die vent zo moet zoeken om nog ergens aan de bak te kunnen komen, als je dit soort kamikaze acties onderneemt

Moet zeggen dat ik voor dit incident Saelens als een goed piloot beschouwde maar nu is mijn respect voor hem wel tot zwaar onder nul gedaald
Old 24-09-2003, 22:28
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by DamonHill
Op www.racefotos.be staat een fotoreeks over het ongeval met Wim, die door Saelens het gras werd ingedrukt bij de start van race 1.

Nu snap ik wel meteen waarom die vent zo moet zoeken om nog ergens aan de bak te kunnen komen, als je dit soort kamikaze acties onderneemt

Moet zeggen dat ik voor dit incident Saelens als een goed piloot beschouwde maar nu is mijn respect voor hem wel tot zwaar onder nul gedaald
Er zijn nog zo'n gastrijders geweest die dit jaar ineens in die wagens rare zaken deden.
Reply With Quote
Old 25-09-2003, 10:15
Kelly Jamers Kelly Jamers is offline
De Paddock Regular

Quote:

Jezus!!! Ik ben die foto's gaan bekijken!!
Tussen haakjes, was dat wel Saelens die in de wagen zat,
want blijkbaar toen Leinders gemaskerde racer was,
was het ook Corthals die de kwali's en de eerste race had gereden he!!??
Helaas gaat hier niemand op kunnen antwoorden....
Allesinds: beneden peil!!!!
Van Corthals zou k dit kunnen begrijpen, die weet niet beter,
maar van Saelens zou k verschieten,
zou die zijn reputatie ZO op het spel zetten.

Andy Jaenen, als gij dit leest, zeg is wat gij denkt...
Reply With Quote
Old 25-09-2003, 10:24
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally posted by Kelly Jamers

Andy Jaenen, als gij dit leest, zeg is wat gij denkt...
Wat ik denk van zulke situaties en de gehele Clio cup :

Ze zouden die jongens moeten laten rijden met oude R5-kes vanop het autokerkhof want deze wagens zijn te duur en te snel om botsautoke te spelen.
Misschien een tip aan Renault : hou de finale dit weekend op HASSELT Kermis in plaats van tijdens de Masters.
Old 25-09-2003, 10:44
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by A.J.
Wat ik denk van zulke situaties en de gehele Clio cup :

Ze zouden die jongens moeten laten rijden met oude R5-kes vanop het autokerkhof want deze wagens zijn te duur en te snel om botsautoke te spelen.
Misschien een tip aan Renault : hou de finale dit weekend op HASSELT Kermis in plaats van tijdens de Masters.
Denkt gij dat Saelens in de Clio zat??
Reply With Quote
Old 25-09-2003, 11:55
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:

Die fotoreeks is hallucinant. Hoe kan een professioneel piloot zich met zo een laffe daad verlagen? Wat Saelens daar uitsteekt is ronduit crimineel te noemen. En hij krijgt daar geen enkele sanctie voor? Het zoveelste bewijs dat in die Clio Cup alles mag.
Reply With Quote
Old 25-09-2003, 13:14
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Aan David vragen.
Reply With Quote
Old 25-09-2003, 13:58
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Hello,
Fotookes es goed bekeken, afschuwelijk !!! dit is héél duidelijk opzet.....tenminste als het geen defecte stuurinrichting was....
(En zeggen dat ik bijna getekent had voor deelname aan Clio-cup!)
(al es meegemaakt in een vorig leven in de fun-cup, is daarna nooit meer gebeurt met dit team wegens bepaalde reactie van ondergetekende...) .
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
Old 25-09-2003, 17:49
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

ofwel stond zijn stuur los... ofwel wou hij een scene uit die film 2fast 2furious naspelen, juist de middenvinger ontbreekt nog
Reply With Quote
Old 25-09-2003, 18:42
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Wij stonden boven op de Radillion tone het gebeurde. Hallucinant.
En dat er niks erger is gebeurd. Iedereen kon de de wagen van de gemaskerde ontwijken. Ongelooflijk.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 25-09-2003, 18:48
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Er klopt idd. iets niet met die Gemaskerde Racer. Zelfs klassepiloten zoals Leinders en Saelens blijken te veranderen in losgeslagen gekken als ze achter het stuur van die zwarte Clio plaatsnemen. Zou het dan kunnen zijn dat er een andere gek (en de meest voor de hand liggende is dan PY Corthals) in hun plaats rijdt?
Dat zou wel heel bizar zijn, maar anderzijds kan je van Renault en Corthals alles verwachten.
In ieder geval zit er een serieus reukje aan de opzet met de Gemaskerde Racer.
Reply With Quote
Old 25-09-2003, 18:57
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Baron
Er klopt idd. iets niet met die Gemaskerde Racer. Zelfs klassepiloten zoals Leinders en Saelens blijken te veranderen in losgeslagen gekken als ze achter het stuur van die zwarte Clio plaatsnemen. Zou het dan kunnen zijn dat er een andere gek (en de meest voor de hand liggende is dan PY Corthals) in hun plaats rijdt?
Dat zou wel heel bizar zijn, maar anderzijds kan je van Renault en Corthals alles verwachten.
In ieder geval zit er een serieus reukje aan de opzet met de Gemaskerde Racer.
Wat te denken van Marc Goossens tijdens het World Series weekend. De rampartij voor en in de Villeneuve Chicane met de fransman Simon.

Waarbij de gemaskerde rijder de veroorzaker was...........

We kunnen rustig stellen dat de introductie van een stripfiguur in real life nou niet bepaald een succes te noemen is. Zal maar niet opschrijven welk soort mensen zoiets kan bedenken.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 25-09-2003, 18:57
De Paddock Regular

Enfin, ik kan mij dankzij deze gekke dingen wel nog amuseren.
Omdat philip niet meer rijdt in de clio cup heb ik de clio namiddag is mogen proberen in Zolder...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules