De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 18-09-2003, 19:09
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Alweer 2 nieuwe series erbij ........pffffffff

Dit jaar zagen we dus voor het eerst de serie I-N-F-I-N-I-T-Y aan het werk. Bedoeld voor de kleine sportscars enzo, het verhaal klinkt aantrekkelijk.

Echter tijdens de Euroraces hebben we dat veld voor het eerst gezien.......zie ze nog alle 5 voorbij komen

Tijdens de TC op Spa hebben ze weer een wedstrijd, nu met zijn achten! Er zit groei in, dat kunnen we niet ontkennen

Echter ik hou mijn hart vast voor de plannen de Racing Development Europe (iemand een idee wie daar achter zit? )in 2004. Ze willen een vergelijkbare serie opstarten voor dezelfde soort wagens maar dan voor de oudjes, genaamd: Infinity Sportscars Classic

Tja alsof het nog niet genoeg is willen ze ook nog eens een Infinity Touringcar Endurance Cup opstarten. Eerste race is op 22-11-09 op een vaag spaans circuit.

Quote:
The goal of this challenge is the preparation of a 2004 Endurance challenge for touring cars, with long distance (3h,4h,6h,24h) all over Europe. A maximum of 7 races are planned.
meer info op http://www.i-n-f-i-n-i-t-y.be

pffffffffffffff, ik zie door alle series de baan niet meer
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 18-09-2003, 22:31
P De Sonville P De Sonville is offline
De Paddock Regular

Mario Borremans????
Reply With Quote
Old 19-09-2003, 00:08
FormulaV-JH495's Avatar
FormulaV-JH495 FormulaV-JH495 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by P De Sonville
Mario Borremans????
Hoogst waarschijnlijk ...
Old 19-09-2003, 00:16
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally posted by P De Sonville
Mario Borremans????
het is Mario Bormans die je voor hebt denk ik

Vader en zoon Bormans hebben destijds ook de Radicals naar Belgie gehaald.
Mijn eerste volledig raceseizoen (1993, ik wordt oud ) reed ik met Mario samen in de Touring Cup.
Old 19-09-2003, 06:05
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally posted by A.J.
het is Mario Bormans die je voor hebt denk ik

Vader en zoon Bormans hebben destijds ook de Radicals naar Belgie gehaald.
Mijn eerste volledig raceseizoen (1993, ik wordt oud ) reed ik met Mario samen in de Touring Cup.
Even off-topic.
Ik kan me die (te logge) witte Opel Omega die door A.J. en Mario met veel bravoure door de Zolderse chicanes werd gesmeten nog heel goed herinneren. Waren leuke tijden, A.J.
Reply With Quote
Old 19-09-2003, 09:49
bobcat bobcat is offline
De Paddock Rookie

Re: Alweer 2 nieuwe series erbij ........pffffffff

Echter tijdens de Euroraces hebben we dat veld voor het eerst gezien.......zie ze nog alle 5 voorbij komen
Tja alsof het nog niet genoeg is willen ze ook nog eens een Infinity Touringcar Endurance Cup opstarten. Eerste race is op 22-11-09 op een vaag spaans circuit.

Spijtig genoeg reden er maar 5 wagens, echter er werden veel meer wagens ingeschreven. Door verschillende omstandigheden verminderden het aantal deelnemers, een paar ongevalen en wagens die technische problemen hadden. Normaal kwam er een andere organisatie ook deelnemen met meer dan 13 wagens in deze reeks, ze belde op het laatste af.

Cartagena een vaag spaans circuit??? Vraag eens aan de test mensen van Ford Belgium waar Cartagena ergens ligt; Cartagena is helemaal geen vaag circuit, spijtig genoeg vinden de mensen in Spanje de Moto's belangrijker dan de autosport, gelukkig dankzij de verschillende goede spaans F1 piloten komt er daar al snel verandering in. www.circuitocartagena.com
Reply With Quote
Old 19-09-2003, 10:07
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by A.J.
(1993, ik wordt oud ) [/B]
word zonder t (sorry voor mij mier-geneuk ;-))

Ivm de series, hoe toegankelijk is dat voor beginners?
Old 19-09-2003, 11:59
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Re: Re: Alweer 2 nieuwe series erbij ........pffffffff

Quote:
Originally posted by bobcat
Cartagena een vaag spaans circuit??? Vraag eens aan de test mensen van Ford Belgium waar Cartagena ergens ligt; Cartagena is helemaal geen vaag circuit, spijtig genoeg vinden de mensen in Spanje de Moto's belangrijker dan de autosport, gelukkig dankzij de verschillende goede spaans F1 piloten komt er daar al snel verandering in. www.circuitocartagena.com
Kwestie van je prioriteiten kunnen stellen. Ik geef ze geen ongelijk. Motorraces zijn vaak stukken boeiender dan autoraces.
Old 19-09-2003, 17:29
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Re: Re: Alweer 2 nieuwe series erbij ........pffffffff

Quote:
Originally posted by bobcat

Tja, mij zij het niks...........ben dan ook niet zo'n motorjoepie

Wat betreft inschrijvingen, het blijft magertjes.....zelfs de Superlites in Nederland hebben meer deelnemers
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 15-10-2003, 17:31
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Alweer een nieuwe: http://www.seat.nl/seatsportcup2004/ Als vervanger voor de nederlandse Yaris .....................maar als ik het prijsje van importeur Pon zie, roept dat meer vragen op als dat er beantwoord worden.

De wagen zou rond de 70.000 euro kosten, een seizoensbudget bedraagt 40.000 euro ................een waardig opvolger van de Yaris .........dus niet.

Zal trouwens erg gemakkelijk worden om een tweede piloot te vinden die op de late zaterdagmiddag wil instappen om te racen, terwijl de eerste piloot om op zondag alle aandacht krijgt tijdens de sprintrace

Last edited by Mark; 15-10-2003 at 17:39.
Reply With Quote
Old 02-11-2003, 13:31
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Re: Alweer 2 nieuwe series erbij ........pffffffff

Quote:
Originally posted by Marshal
Blijkt toch een vaag circuit te zijn De meeting gaat niet door op Cartagena. Waar gaan we dan wel naar toe? Naar het prive-baantje van Bernie Ecclestone. Dat ligt ergens in de buurt van Marseille...........anders gezegd: Paul Ricard !! Voor het eerst in 5 jaar gaat men daar weer een race houden.

De datum blijft hetzelfde weekend als gepland, namelijk 22/23 november. Tijdens dit weekend wordt er vier maal een 90 minuten race gehouden. Twee voor de moderne sportscars en twee voor de historische broeders.

Over een toerwagenrace lees ik niks, dus of die doorgaat?
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules