De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #16  
Old 19-12-2003, 22:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Er is ooit een voorstel geweest om de Radical SR3 toe te laten tot de FIA Sportscars SR2 klasse. Uiteindelijk is dat niet doorgegaan..........maar als ze dat ooit overwogen hebben, dan zal het op gebied van veliligheid toch wel enigzins in orde zijn.

Kan me trouwens ook geen dodelijk / zeer ernstig ongeval met een Radical in competitie verband herinneren...........
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #17  
Old 19-12-2003, 23:08
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally posted by Marshal
Er is ooit een voorstel geweest om de Radical SR3 toe te laten tot de FIA Sportscars SR2 klasse. Uiteindelijk is dat niet doorgegaan..........maar als ze dat ooit overwogen hebben, dan zal het op gebied van veliligheid toch wel enigzins in orde zijn.

Kan me trouwens ook geen dodelijk / zeer ernstig ongeval met een Radical in competitie verband herinneren...........
Die V8 is er toch nog niet?
Reply With Quote
  #18  
Old 20-12-2003, 14:24
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Mar 2002
Location: Bonheiden City
Posts: 2,168
de SR3 is niet de V8
de SR3 is de 1500cc versie van de Radical, daarnaast heb je nog een Clubsport 1100cc en een Prosport 1300 (ik denk beide met hayabusa suzuki motor motoren)

en nu komt er dus een V8 ...
__________________
Reply With Quote
  #19  
Old 20-12-2003, 23:37
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Nurburg-London
Posts: 564
Quote:
Originally posted by Maarten
de SR3 is niet de V8
de SR3 is de 1500cc versie van de Radical, daarnaast heb je nog een Clubsport 1100cc en een Prosport 1300 (ik denk beide met hayabusa suzuki motor motoren)

en nu komt er dus een V8 ...
Er is sinds deze zomer ook een turbo versie maar die krijgen ze niet zo makkelijk gehomologeerd.

Tot nu toe is dat de snelste versie, zie ook spectaculair filmpje (97MB)

Jochen
Reply With Quote
  #20  
Old 04-01-2004, 15:03
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Location: Roeselare
Posts: 607
Schijnt een nogal geschift filmpke te zijn,heb nu geen tijd meer om 97mb te downloaden,misschien vanavond wel,ben wel benieuwd het te zien!
__________________
Reply With Quote
  #21  
Old 04-01-2004, 15:57
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Nurburg-London
Posts: 564
Quote:
Originally posted by schumivill
Schijnt een nogal geschift filmpke te zijn,heb nu geen tijd meer om 97mb te downloaden,misschien vanavond wel,ben wel benieuwd het te zien!
Eigenlijk weinig bijzonders aan hoor, dat ding rijdt gewoon op de Nordschleife zoals wij met een indoorkart. :P

1e rechtse na Fuchsrohre bvb, pas bij de 3e poging lukt het om in te sturen, geen probleem

Jochen
Reply With Quote
  #22  
Old 12-10-2004, 22:56
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Het monster is "alive" , 10.500 toeren per minuut.....meer als 350 PK en vooral een absurd geluid. Dat is wat deze week staat geschreven in de Autosport. Deze wagen gaan we in 2005 daadwerkelijk aan het werk zien op de circuits en met een beetje geluk ook op Spa. De eerste "Dyno-testen" zitten erop tot volle tevredenheid van de makers en ontwerpers.

Voor 50.000 engelse ponden bent u de gelukkige eigenaar van deze snelle rakker of net zo snelle doodskist Het bedrijf Radical mag na enkele jaren een gezonde onderneming genoemd worden, een gat in de markt
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.