![]() |
|
|
||||
|
||||
Even een "technisch" vraagje,
Als er F1 live wordt uitgezonden, via welke post gaat dit gebeuren? Ga je gewoon van VRT nemen of ga je via schotelantenne een buitenlandse zender nemen zoals SBS6 met Olav Mol en co? |
|
||||
|
||||
Een schotel-antenneke hé,lijkt mij het beste te zijn,niet enkel voor F1.
|
||||
|
||||
Wat F1 betreft ben ik er nog niet uit. VRT & RTBF ken ik, de andere zenders op de schotel heb ik nog niet kunnen beoordelen.
|
|||
|
|||
![]()
Veel succes met je nieuwe zaak, we komen zeker langs.
PS.: satelliet antenne, kijk eens op bovenste reclame banner. Mag ik ook vragen aan iedereen om eens naar al deze banners te kijken zoals ik, zonder sponsering geen depaddock zou ik denken. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
nu heb ikke dat verkeerd geplaatst, kan iemand dat even recht zetten, het was voor AJ bedoeld.
![]() /* bij deze rechtgezet; mvg, Bart */ Last edited by Bart; 26-12-2003 at 12:08. |
|
||||
|
||||
In elk geval heel veel succes toegewenst met de zaak.Ik zal zeker langskomen als ik op Zolder ben.
Greetz Speedy. |
|
|||
|
|||
/* bij deze rechtgezet; mvg, Bart */ [/B][/QUOTE]
Bedankt Bart, mvg, Geert ![]() |
|
||||
|
||||
Veel succes Andy
Daar springen we uiteraard eens binnen! De Perdieuzekes
|
||||
|
||||
veel succes met de nieuwe zaak andy
ook ik spring wel eens binnen, als ge maar "la chouffe" hebt ;-) |
|
||||
|
||||
Ah ja ... welk bier van't vat ??? zal er zo allemaal zijn ??
![]()
|
||||
|
||||
Van het vat : Fosters en enkele anderen uit de stal van Alken Maes.
|
||||
|
||||
Succes met de zaak AJ !!! Enne wat die sateliet-schotel betreft , sbs 6 en consoorten kan ik helaas niet meer krijgen omdat ze er een nieuwe codering opgeplaatst hebben , maar .................. alles op moters-tv maakt het wel goed hoor !! Van V-8 in Australie ( 1000 km Bathurst LIVE ) tot Nascar -Busch ( soms live ) tot Btcc en noem maar op . Deze zender staat bij mij thuis bijna 24 uur op 24 op !!! Dus niet aarzelen en direct een digitale schotel plaatsen , zou ik zo zeggen hé !!!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
oei oei
![]() Cristal van 't vat, ik ga weer enkele keren mijn vrouw moeten bellen ![]() ![]() pompierke |
|
|||
|
|||
Andy
word het het clublokaal van een renstal ? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests) | |
|
|