De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-02-2004, 21:07
Pascal Pascal is offline
A4993

Ik ben gisteren ter plaatse eens gaan trainen. Ja man, wat is dat... Het is net "karting on ice". Die baan is enorm glad en het zal zo blijven. Naar 't schijnt, is er, enkele weken nadat de nieuwe ondergrond werd aangelegd, een probleem opgetreden waardoor de bovenlaag, de laag die grip geeft, er volledig is afgegaan. Op een gegeven moment zou de baan door condens helemaal onder water gestaan hebben. Eén ding is zeker : het wordt 2 uur fun, schuiven en driften.

Mijn beste tijd was 62.250 sec. Heb er helemaal geen idee of dit goed of slecht is maar ik heb me wel geamuseerd...

C U
Reply With Quote
Old 02-02-2004, 21:12
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Pascal
Ik ben gisteren ter plaatse eens gaan trainen. Ja man, wat is dat... Het is net "karting on ice". Die baan is enorm glad en het zal zo blijven. Naar 't schijnt, is er, enkele weken nadat de nieuwe ondergrond werd aangelegd, een probleem opgetreden waardoor de bovenlaag, de laag die grip geeft, er volledig is afgegaan. Op een gegeven moment zou de baan door condens helemaal onder water gestaan hebben. Eén ding is zeker : het wordt 2 uur fun, schuiven en driften.

Mijn beste tijd was 62.250 sec. Heb er helemaal geen idee of dit goed of slecht is maar ik heb me wel geamuseerd...

C U
is het de eerste keer dat je daar reed?

de tijd is alleszins niet slecht, vorige vrijdag was ik ook al is gaan
trainen (in totaal 1u15min) en ik hoop dat voor de race het verschil op de karts zo minimaal mogelijk word gemaakt want eerst had ik een iets betere kart, tijd 60.xx en dan had ik een normale; tijd 62.xx en dan in men laatste kwartier was het iets minder glad (het was nogthans later op de avond) en toen was het met een iets mindere kart toch ook 60.xx dus alles hangt ginder veel van de temperatuur af, het schuift er soms wel hard maar dan vind ik het ook des te leuker.
Old 02-02-2004, 21:29
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by Mickey
is het de eerste keer dat je daar reed?
Ja dat was de eerste keer. 2 X 15 minuten. De beste rondetijd reed ik op het einde van de tweede sessie. Er is dus nog progressie mogelijk...

C U
Reply With Quote
Old 02-02-2004, 23:05
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Pascal
Het is net "karting on ice". Die baan is enorm glad en het zal zo blijven............................. Eén ding is zeker : het wordt 2 uur fun, schuiven en driften.
Dat komt mijn Nuvoluari rijstijl alleen maar ten goede
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 03-02-2004, 00:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Is er al een planning ? Hoe laat aanwezig enzo?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 03-02-2004, 00:43
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Marshal
Wow, jullie hebben Enzo in je team?

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 03-02-2004, 01:22
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by Marshal
Een kleine rekening.

Eerste wedstrijd start hopelijk om 17.00 uur (zoals voorzien) en duurt 2 uur. Einde 19.00 uur.
Gevolgd door prijsuitreiking (als die er is) en klaarmaken van de karts voor de tweede wedstrijd. Grof gerekend : start van de qualifs om 19.20 uur om dan daadwerkelijk iets voor 20.00 uur aan de start van de wedtrijd te beginnen. Dit is puur speculatie. Eén ding is zeker : het zal 's maandags weer pijn doen

Wij hebben echter afgesproken om om 18.15 uur ter plaatse te zijn. Heb gisteren gezien dat de kantien niet zo groot is. Kwestie van toch nog een plaatsje te hebben.

@ A.J. : zet uwe poulain eens aan het werk. Dringend gevraagd : timing, en eventueel deelnemersveld....

C U
Reply With Quote
Old 03-02-2004, 04:32
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Bilzen is idd spekglad, dat is echt niet te vergelijken met een ander circuit. Ijskarten komt al vrij dicht in de buurt.
Reply With Quote
Old 03-02-2004, 20:22
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

Blijkbaar is het circuit dus weeral gewijzigd.
Ik vraag me af hoe het er nu bij ligt. Aangezien ze normaal geen grote veranderingen aan de piste doorvoeren vermoed ik dat ze de 2 hairpins weer in gebruik hebben genomen. Maar ik kan er ook volledig naast zitten.
Ik heb geprobeerd om een mapje van het circuit te maken, maar helaas is tekenen niet zo mijn sterke kant . Ik hoop dat de mensen die er zopas zijn geweest er enige herkenning in zien .
Is het circuit nu zoals een van de onderstaande of nog anders?

Old 03-02-2004, 20:28
boosterke's Avatar
boosterke boosterke is offline
De Paddock Rookie

ik heb daar nochtans ne 49.5 gereden...
Reply With Quote
Old 03-02-2004, 20:30
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

Awel ja tis daarom da ik da zo vreemd vind. Ik hem daar ook ne keer 51.xxx gereden.

Op de site van bilzen staat het ronderecord nu op 57s 380 dus klopt er toch iet ni .
Old 03-02-2004, 21:59
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie

jawel jawel da klopt wel ze, op de oude baan waren die tijden mogelijk, op de nieuwe baan geraakte tijdens de promo racing (veel volk --> goeiekoper-->16 man) en toen was er niemand die onder de 59 geraakte (was wel redelijk glad) op vorige baan lukte 51 wel maar op deze veranderde nie

op de nieuwe baan is dus toch al is 57 gereden, hoogstwaarschijnlijk alst droger was dus hé

kan aan het bovenstaande plannetje moeilijk voorstellen want tis mis gedraaid en kan me de baan zo nie goe voorstellen mss ne keer vroeger in men bed kruipe
Old 04-02-2004, 14:11
wimvdb's Avatar
wimvdb wimvdb is offline
De Paddock Rookie

Mikey de training zit in de 2u inbegrepen.
Zo organiseerden ze de meeste endurances zeiden ze daar!

Ja? wast echt zo glad!!! Ik ben er niet meer geweest dus kan niks zeggen!

alle amusement hè
Reply With Quote
Old 04-02-2004, 14:26
wimvdb's Avatar
wimvdb wimvdb is offline
De Paddock Rookie

Het zou fijn zijn als iedereen een half uurke op voorhand zou daar zijn!! dan zal daar de exacte timing doorgeven worden!

Is toch al positief dat jullie het niet te erg vinden van het gladde parcours!!

En MANNEN MIJ NIET TE VER ACHTER LATEN Hè

Allè iedereen al veer plezier toegewenst hè
Groetjes
Reply With Quote
Old 04-02-2004, 16:14
boosterke's Avatar
boosterke boosterke is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by wimvdb

En MANNEN MIJ NIET TE VER ACHTER LATEN Hè

zal wel niet gebeuren denk ik...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules