De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 26-02-2004, 13:41
Supra's Avatar
Supra Supra is offline
De Paddock Regular

amaai, is die yaris nog wel goed na die 10 uren want die begon elk uur meer te dampen.philipe jacobs kon er nochtans schoon mee driften in de 1 ste linkse
Old 26-02-2004, 13:46
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by MR-996 Max
ma ze zullen wel weer me doen ma de porsche staa wel tekoop van
wouter wouter
Ma how seg, gi het wel ee ska taaltje eh...

maw 'k versta der nie veel van
Old 26-02-2004, 15:58
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by MR-996 Max
ma ze zullen wel weer me doen ma de porsche staa wel tekoop van
wouter wouter
moeder ze zullen wel weer mij doen moeder de porsche rechtopstaand wel te koop van wouter en wouter ?

En in het Nederlands zou dat zijn? We spreken hier allemaal graag een verstaanbare taal, kwestie dat de Limburgers ook kunnen volgen
Dus volgende keer graag AN.

Old 26-02-2004, 16:55
kulgan kulgan is offline
De Paddock Regular

vertaling is: ze zullen dit jaar ook wel van de partij zijn, ook al staat de porshe van de broers wouters te koop

denk ik toch....
Old 26-02-2004, 16:56
kulgan kulgan is offline
De Paddock Regular

maar dan wel porsche en wauters
Old 26-02-2004, 17:48
fast freddy's Avatar
fast freddy fast freddy is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mistery
Klopt, maar dan wel niet met de motor die ervoor voorzien was, want die had een pak pk's meer, en had vooral een torenhoog koppel.

Nog dit : alle geleuter over wat er aan de hand zou kunnen zijn bij AD Sport, daar wil ik één ding over zeggen : AD Sport is een tuner en een commercieël bedrijf. Het is toch normaal dat ze die wagens te koop aanbieden. Wedstrijdracerij vormt niet de hoofdbrok voor AD Sport. Een gezond commercieël autosportbedrijf kan niet leven van de wedstrijden alleen, dus verkoop is een zeer belangrijk punt. Zoek hier niet te veel achter en en geef zeker geen wending aan bepaalde zaken die hier "geïnsinueerd" worden...
ik denk dat die 700 pk motor ook niet eel meerwaard was...door die fout van de computer iso.a een cilinder opgebrand...en hebben ze de schade niet (deftig) kunnen herstellen...ik denkdat het gewoon over en out was voor die 700 pk motor
Old 26-02-2004, 18:34
pipo's Avatar
pipo pipo is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by fast freddy
ik denk dat die 700 pk motor ook niet eel meerwaard was...door die fout van de computer iso.a een cilinder opgebrand...en hebben ze de schade niet (deftig) kunnen herstellen...ik denkdat het gewoon over en out was voor die 700 pk motor
Jongens, jongens toch. 700pk. Geen enkele maar dan ook geen enkele wagen in de Belcar zal dit ooit kunnen halen gezien de restrictors die op de wagens zitten en in 2002 toen deze wagen reed waren ze zelfs nog kleiner. Het was trouwens ook maar een 3.4 liter ipv. een 3.8. Elke Belcar wagen die meer heeft dan 600 pk, hoed af want die heeft schitterend werk geleverd. Als zelfs de prototypes maar met moeite over de 600pk geraken en die hebben dan nog echte racemotors en budget om die te ontwikkelen dan zullen ze in de Belcar al heel blij zijn als ze 550 pk halen. En de meeste van die 550pk motoren zijn dan nog fabrieksmotoren.
Old 26-02-2004, 20:19
fast freddy's Avatar
De Paddock Regular

ok die 700 pk is gewoon afgerond......pak 680 of 670 who knows....maar het is zeker mogelijk hoor de corvette zit boven de 600 (normaal gezien zonder restrictoren) de vipers....en nog wel een paar...zeker de belcar niet onderschatten....ze komen niet voor nix vanuit finland om te racen bij ons eh
en een team als ad is denk ik wel in staat om zo'n motor te bouwen....
Old 26-02-2004, 20:22
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by pipo
Jongens, jongens toch. 700pk. Geen enkele maar dan ook geen enkele wagen in de Belcar zal dit ooit kunnen halen gezien de restrictors die op de wagens zitten en in 2002 toen deze wagen reed waren ze zelfs nog kleiner. Het was trouwens ook maar een 3.4 liter ipv. een 3.8. Elke Belcar wagen die meer heeft dan 600 pk, hoed af want die heeft schitterend werk geleverd. Als zelfs de prototypes maar met moeite over de 600pk geraken en die hebben dan nog echte racemotors en budget om die te ontwikkelen dan zullen ze in de Belcar al heel blij zijn als ze 550 pk halen. En de meeste van die 550pk motoren zijn dan nog fabrieksmotoren.
Nochtans, als ex-werknemer van AD Sport kan ik je op eer en geweten getuigen dat die motor over de 600pk haalde, en dicht nabij de 980 NM koppel... met eigen ogen gezien...
Old 26-02-2004, 20:33
fast freddy's Avatar
De Paddock Regular

voila pipo hier is het stevigste tegen argument dat er is
vaneenande ex-werknemers zel...oogetugien
Old 26-02-2004, 20:35
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
't ging wel over de originele motor eh... nie diegene die erin zat tijdens de 24u
Old 26-02-2004, 20:47
fast freddy's Avatar
De Paddock Regular

nene wij hadden het over die van de 24 uur
ma wegaan nu ni moeilijk doen eh
Old 26-02-2004, 23:27
pipo's Avatar
pipo pipo is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Mistery
Nochtans, als ex-werknemer van AD Sport kan ik je op eer en geweten getuigen dat die motor over de 600pk haalde, en dicht nabij de 980 NM koppel... met eigen ogen gezien...
Hier hebben we het al, over de 600PK. Dus 601. En dan nog , wie zegt er dat de motorbank correct is, bij welke atmosferische druk is de test gebeurd? Stonden er de correcte restrictors op?
Allemaal dingen die we niet weten. Een motorbank kun je zo afstellen dat je doordeweekse diesel van 60 pk er ook plotsklaps 120 leverd. Ik hoor dat allemaal graag vertellen, maar voor mij zijn dat gewoon verkoopsargumenten. Zie de wagen van Penders. De eigenaar zelf zegt dat ze vroeger zelf maar met 450pk rondreden en de laatste race van de belcar hadden ze een nieuwe motor met 470pk. Wel goed genoeg om de eerste startrij te delen voor al die monsters met 600+ pk.
Old 26-02-2004, 23:34
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Hier hebben we het al, over de 600PK. Dus 601.
mja... zinnige discussie zeker?
Old 27-02-2004, 02:35
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular

Quote:

De eigenaar zelf zegt dat ze vroeger zelf maar met 450pk rondreden en de laatste race van de belcar hadden ze een nieuwe motor met 470pk. Wel goed genoeg om de eerste startrij te delen voor al die monsters met 600+ pk.
't is niet omdat ge maar 450 pk in uwe Porsche hebt dat ge niet opkunt tegen een Viper met 650 pk... wegligging maakt een enorm verschil, zeker in Zolder waar er meer bocht dan recht stuk is...

Quote:

En dan nog , wie zegt er dat de motorbank correct is
Ergens moet ge nog altijd een beetje vertrouwen hebben in een motorenbank... Met ALLES kan den dag van vandaag vals gespeeld worden eh !

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules