![]() |
|
|
||||
|
||||
Als ik moet kiezen tussen de Belcar en alweer zo een slaapverwekkende Formule 1 Grand Prix is de keuze snel gemaakt. Maar ik kom dit weekend zeker wel eens langs A.J.
![]() |
|
||||
|
||||
Was de eerste maal dat ik in Wheels kwam, mooie zaak, lekker eten,... juist het lange wachten op de rekening irriteert mij
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
G&A Racing heeft de zaak zaterdag mee gesloten
![]() |
|
||||
|
||||
Da dede wij de vrijdag
![]() |
|
|||
|
|||
Het was zaterdag wel tof hoor. Verschillende teams aanwezig maar toen wij doorgingen rond 01.00uur was onze gast Dj nog niet gekomen. Is deze (Marc Goossens) nog komen draaien daar.
@A.J. Als je volgende keer nog eens een gast DJ zoekt kan je mss Fred Bouvy eens aanspreken want deze kan pas draaien. Hij heeft zijn kunsten getoont op het GLPK teamfeest van eind vorig seizoen en dat was gewoon SUPER wat hij daar liet horen! |
|
||||
|
||||
De steaks zijn aanraders :-) en de service is mooi om te zien :-)
|
||||
|
||||
Das waar!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat zeker is, is dat we het gaan overdoen bij de world series. De Belcar race is dan toch pas laat op zondag. Aangezien de World Series Spaanse roots heeft kunnen we misschien iets speciaals doen? Zijn er suggesties? Sangria, Tequila ..... ???
|
|||
|
|||
Ik wil wel guest DJ spelen, samen met de Vinnie de Mini.
|
|
||||
|
||||
ok
|
||||
|
||||
Quote:
(stiefpa heeft pannen voor 2*50 personen - indien nodig ;-))
|
||||
|
||||
In ieder geval geen tequila voor mij: bad memories
![]() |
|
||||
|
||||
Tequila Boom Boom
![]() |
|
|||
|
|||
Tequila, Sangria, ...
Voor elke nieuwe binnenkomer een gratis Tequila ![]() Ikke ook wel wat slechte aandekens aan dat spul maar blijf het toch goed vinden |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests) | |
|
|