![]() |
|
|
|||
|
|||
Robin, doe jij nu mee of nie? Je zou zot zijn als je het niet zou doen....
Ook al win je niet, je gaat zeker veel kennis opgedaan hebben want we gaan echt veel rijden... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Wanneer, waar en hoe heeft Dieter (die toen gewonnen had) eigenlijk met de clio gereden? Ik weet zijn nick niet hier op het forum maar ik heb er nooit een verslag van teruggevonden en ben wel eens benieuwd wat hij ervan vond. [/B][/QUOTE]
het is meer de MAK zijn schuld tegen dat je daar je licentie ontvangt,in mei deed ik mijn examen en in oktober kreeg ik mijn licentie nu is ze dus al vervallen. Nu hou ik het weer bij karting ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is meer de MAK zijn schuld tegen dat je daar je licentie ontvangt,in mei deed ik mijn examen en in oktober kreeg ik mijn licentie nu is ze dus al vervallen. Nu hou ik het weer bij karting ![]() Last edited by ralff1; 23-04-2004 at 20:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Gisteren in jpr 2 heatjes gereden en uiteindelijk op een 44.6 uitgekomen. Mijne maat reed een verbluffende tijd van 43.7 was echt wel heeeeel snel is. Toen ik door ben gegaan ging hij nog 1 heatje rijden. Ben benieuwd of hij er nog iets heeft afgekregen. Weet gij nu wa den beste tijd was gisteren Kelly?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Kwou gisteren wel komen, maar kon niet echt, zo met strafgewicht wou ik wel eens weten wat ik dan tegenover de snelste mannen (of vrouwen ![]()
|
||||
|
||||
Hoeveel mensen hebben er inmiddels al aan meegedaan???
|
|
||||
|
||||
Kelly laat haar precies niemeer horen
![]() |
|
|||
|
|||
Jawel!!!!!
K ben er nog, maar ik ben ondertussen verhuisd zoals de meesten onder jullie al weten, en t is niet altijd simpel om daar op t net te kunnen, maar ik leef nog. Effe samenvatten, Filip Teunkens heeft de eerste Wild Card gewonnen, vanavond zitten we in Machelen dus wie een kansje wil komen wagen, you're all welcome... Misschien tot straksjes.... |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Wat was zijn tijd ?
|
||||
|
||||
43.7 als ik me nie vergis
|
|
|||
|
|||
Da's inderdaad wel een hele scherpe tijd.
Ik ben er spijtig genoeg niet geraakt, maar hoop toch nog in Poperinge mee te kunnen doen.
|
|