![]() |
|
#16
|
|||
|
|||
Quote:
![]() De prestatie van Team Joost valt mij toch wel tegen. Ze vinden blijkbaar veel moeilijker de juiste afstelling voor de A4 dan Team Abt. |
#17
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Misschien de beste benchmark tussen de merken: 4 Mercedes en Audis in de super pole, slechts 2 Opels. |
#18
|
|||
|
|||
Quote:
Frank Biela: "There are no ifs and buts in DTM: My result is simply bad, things have to get better. I did not correctly heat up the first set of tyres. With the second set, we tried different tyre pressure, which did not work. The third set was okay, but unfortunately I made a mistake." Emanuele Pirro: "The weekend has been very disappointing for me so far. I simply can't find any grip. I feel really sorry for the team that works so hard. I fear, at the moment we lack experience. We have still a lot of work to do." Ralf Jüttner: "I am pleased for Audi, for our team, however, qualifying was disappointing. We simply do not manage to use the grip of the new tyres. We hoped to get at least one car into Super Pole. Unfortunately, now we stand there where we've been also at Hockenheim. And there everybody could see what can happen when you start so far from the back. Nevertheless we will attempt to make the best from this situation." |
#19
|
||||
|
||||
WARM UP 02 Mei / Race LIVE op ZDF 13.45 hr
Pl. Fahrer Fahrzeug Zeit 1. M. Ekström Audi 1.34,818 2. T. Scheider Opel 1.35,269 3. T. Kristensen Audi 1.35,282 4. C. Albers Mercedes 1.35,319 5. M. Fässler Opel 1.35,502 6. H. Frentzen Opel 1.35,569 7. B. Schneider Mercedes 1.35,719 8. G. Paffett Mercedes 1.35,809 9. C. Abt Audi 1.35,854 10. P. Dumbreck Opel 1.35,888 11. E. Pirro Audi 1.35,897 12. M. Tomczyk Audi 1.35,992 13. L. Aiello Opel 1.36,029 14. M. Reuter Opel 1.36,035 15. F. Biela Audi 1.36,080 16. J. Alesi Mercedes 1.36,195 17. J. Janis Mercedes 1.36,224 18. M. Winkelhock Mercedes 1.36,334 19. J. Bleekemolen Opel 1.36,479 20. S. Mücke Mercedes 1.36,479 21. B. Mayländer Mercedes 1.36,640
__________________
BEEN THERE, DONE THAT, GOT THE T-SHIRT. |
#20
|
|||
|
|||
Wat een inhaalmanoeuvre... schitterend...
|
#21
|
|||
|
|||
Race uitslag:
Pos. Nr. Fahrer Rnd. Zeit Rückst. 1. 2 Albers/NED 37 1:00:22.163 1:00:22.163 2. 5 Ekström/SWE 37 1:00:22.815 00.652 3. 6 Tomczyk/GER 37 1:00:26.061 03.898 4. 12 Kristensen/DEN 37 1:00:27.264 05.101 5. 1 Schneider/GER 37 1:00:28.199 06.036 6. 15 Scheider/GER 37 1:00:31.630 09.467 7. 8 Alesi/FRA 37 1:00:32.195 10.032 8. 4 Aiello/FRA 37 1:00:56.148 33.985 9. 14 Dumbreck/GBR 37 1:00:58.444 36.281 10. 11 Abt/GER 37 1:01:08.211 46.048 11. 44 Pirro/ITA 37 1:01:09.144 46.981 12. 9 Frentzen/GER 37 1:01:14.307 52.144 13. 7 Paffett/GBR 37 1:01:17.675 55.512 14. 18 Mücke/GER 37 1:01:20.362 58.199 15. 45 Biela/GER 37 1:01:22.253 1:00.090 16. 10 Reuter/GER 37 1:01:22.985 1:00.822 17. 17 Winkelhock/GER 37 1:01:27.895 1:05.732 18. 21 Mayländer/GER 37 1:01:38.333 1:16.170 19. 16 Bleekemolen/NED 37 1:01:57.370 1:35.207 20. 3 Fässler/SUI 31 51:09.445 6 Runden 21. 20 Janis/CZE 9 16:31.356 28 Runden |
#22
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#23
|
||||
|
||||
Prachtprestatie voor Mercedes en Audi.
![]() Van het geklungel bij Opel zullen we maar zwijgen, 3é plaats weggeven, meer de ballerina uithangen dan koersrijden, ge houd het niet voor mogelijk, die gasten kunnen echt niet met de race stress overweg .
__________________
BEEN THERE, DONE THAT, GOT THE T-SHIRT. |
#24
|
||||
|
||||
DULU, kun je ook eens een positieve reply geven op iets??? Als ik ze zo eens doorlees straal je gewoon negatieviteit uit man!!
Als je Opel 2004 vergelijkt met in 2003 of eerdere jaren gaat het nu heilig met ze...toch mooi een 3e plaats op de startgrid. Enne het blijft een mechanische sport he,waarbij van alles kan misgaan of minder kan gaan. In zo'n compact veld is 1 fout genoeg om heel wat plaatsen kwijt te raken. Enne die inhaal actie van Albers..FENOMENAAL....zo zie je ze niet bij de treintjesrace die F1 heet. Nee geef mij maar de DTM, dat is tenminste racen mt de piloot in de hoofdrol ipv het geld.... |
#25
|
||||
|
||||
Even op de DTM site gekeken DULU en daar staat: "Lange Zeit lag Opel-Pilot Timo Scheider auf dem dritten Platz, doch ein technisches Problem warf ihn zwölf Runden vor Schluss auf den sechsten Platz zurück". Ik hoop wel dat je wat Duits kunt lezen, het had dus helemaal NIKS met stress te maken zoals jij ons wijs wou maken....lees eerst eens ergens de feiten , dan sla je niet zo'n blunder net als met deze reply.......en dan kun je wat ook zinnigs schrijven.
|
#26
|
||||
|
||||
machtige race, chapeau voor mercedes om die audi's achter zich te houden
mijn 'slechte' woorden van Albers neem ik nu zeker terug, die inhaalactie in de eerste bocht ![]() ik ben dus compleet pro mercedes maar om objectief te blijven, de inhaalactie van Jean op Heinz-Harald was dus verre van legitiem. ZO'N smerig manoeuvre ![]() ![]() en is het mijn verbeelding maar die pitstops leken allemaal VEEL sneller dan vorige race
__________________
www.ddv-graphics.com |
#27
|
|||
|
|||
De rest van de fabrieks-Mercedessen vielen me tegen. Waarom is Paffet zover teruggevallen? Had hij technische problemen?
|
#28
|
||||
|
||||
Quote:
|
#29
|
||||
|
||||
Iedereen die de race gezien heeft, heeft kunnen vaststellen dat:
- Albers vanuit 3de positie op het einde van het rechte stuk, al slipstreamend - dat was nog eens een leuk close treintje met 3 - wild uitkwam, dwars ging, recupereerde en zowel Pfaffet als Ekström ee flinke neus zette. Albers naar de 1ste plaats. - Pfaffet bij datzelfde manoeuvre zich verslikte, hard in de ankers ging, wielen dusdanig blokkeerde, dat ie een extra stop moest doen voor vers rubber. - Alesi na lang aandringen, Frentzen mooi opzij zette. - de startgrid positie van supergroot belang is. Bernd Schneider zat heel de race zo'n beetje gevangen. - De drie merken nog nooit zo dicht op elkaar zaten als vandaag - dat ook kleppers als Biela en Pirro, zich nog wat moeten aanpassen. 0.3 sec. te traag is te veel in de DTM van vandaag. Zo close is het. - Albers het op het einde moeilijk kreeg met Ekström, waren de zijn banden erdoor?, bij momenten naar alle kanten schoof, maar zich op het bochtige gedeelte in sector 3, telkens breed genoeg kon maken om Ekström er niet door te laten. In Sector 1 nam ie dan weer 0,1s en hield zo Ekström keurig achter zich. En verder nog: - ZDF levert zeer mooie pitstop beelden - camera's zowat op alles en nog wat gemonteerd: luchtdrukpistolen (mooie chroom velgen bij Opel ![]() - Datzelfde ZDF een paar keer naar een pitstop ging van achterliggers terwijl er vooraan interessante dingen gebeurde. Maar goed, niet gezeurd! Ondanks dat ik wegens een zware verkoudheid de Wallonie heb moeten laten schieten, toch nog een leuke namiddag achter de buis gezeten. ![]() Last edited by Guido; 02-05-2004 at 18:35. |
#30
|
||||
|
||||
De coverage van ZDF is echt om duimen en vingers van af te likken. Als je zoiets kan aanbieden aan de constructeurs...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|