![]() |
|
|
|||
|
|||
Hummer gaat maar met 1 racewagen naar Dakar. Dat lijkt mij niet zo'n goed idee. Als Gordon overkop rolt of mechanische problemen krijgt, is een goed resultaat onmogelijk.
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Zet Ad-sport 2 zulke prototypes in of is de andere een "gewone" Rav-4?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hoeveel RAV's 4 (proto's) zijn er eigenlijk al gemaakt bij AD de voorbije 3jaar? Ik denk dat dit al de vierde is? Daarnet toevallig een heel aantal foto's tegen gekomen vd presentatie en actie foto's van de X Raid BMW X3. ![]() ![]() ![]() More... Last edited by Mr.Dallara; 08-12-2005 at 21:34. |
|
|||
|
|||
De RAV 4 van Feryn-Vandenbroeck en Wauters-De Leeuw zijn alle twee splinternieuw en identiek opgebouwd.
Zaterdag is er trouwens een groots opgezette presentatie bij Feryn en zondag de 18de zijn we in Brussel voor de prestart. |
|
|||
|
|||
De foto's van de presentatie van het AD-Sport team in de hallen van Feryn zijn te bewonderen op www.ad-sport.be/dakar
Mvg... |
|
||||
|
||||
Gisteren was het in Valkenswaard de Nederlandse Dakar pré start (lees: media dag/promo dag van RTL7...). Het was veel meer de moeite dan de traditionele Be(nelux) start. Het was dan ook een spectakel van de bovenste plank om de auto's en vooral de truck's over het vettige parcours te zien ploegen en driften...
![]() Vanaf morgen kan u een hele lading foto's vinden op BTSpictures.be, hieronder kan u alvast nu al een heel aantal theasers vinden die al een kleine impressie geven... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Mr.Dallara; 11-12-2005 at 17:45. |
|
|||
|
|||
Prachtige foto's Mr. Dallara. Is de mist nog opgetrokken of de hele tijd blijven hangen?
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
RTL 7 pakte er uit met meer dan 10 camera punten en een live regie wat dan allemaal op een groot video scherm op truck te zien was. Maar door de dichte mist kon je bijna niks zien van de prachtige beelden... ![]() Ik heb gepolst bij enkele Nederlandse deelnemers dat ze er bij zullen zijn tijdens de Beneux pré start nu zaterdag in Brussel. Maar één voor één zullen ze thuis blijven aangezien ze gisteren al alles hebben laten zien aan hun sponsors én ze hebben veel media aandacht gekregen. (Ze hebben uiteraard wel allemaal een uitnodiging gehad om naar Brussel te komen.) Ondertussen is de Benelux start dus al minder dan één week van ons verwijderd en is er nog niets prachtische info te vinden. Nog geen persbericht of wat dan ook verschenen... Zeer vreemd! Gaat het wel doorgaan? |
|
||||
|
||||
Ik heb over de Pre start in Brussel toch nog een reclamespot gezien op La Deux, dus vermoed dat het nog doorgaat.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by Mark; 12-12-2005 at 17:05. |
|
|||
|
|||
Ik zal er deze keer niet bij zijn omwille van de examens. Spijtig, misschien volgend jaar é.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Zoals Mr. Dallara reeds beloofde komt de rest foto's snel online op onze site.
Vandaag werden alvast de foto's van de wagens toegevoegd. Moto's en trucks volgen nog! Meer actie-foto's van de NL Prestart Dakar : BTSpictures.be Mvg The Unbreakable & Mr. Dallara |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat Telenet de hoofdsponsor is
![]()